مطالب مرتبط:
شکرگزاری چگونه به سلامتی و افزایش طول عمر کمک می کند؟
واگذاری اراضی ملی خوزستان با هدف اشتغالزایی و افزایش تولید
ابلاغیه ای برای افزایش مزایای مزدیِ کارگران ارکان ثالث نفت/ کمک هزینه غذا چقدر شد؟
وعده ارتقای سرعت اینترنت و رفع فیلترینگ محقق می شود
وعده ارتقای سرعت اینترنت و رفع فیلترینگ محقق می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 11:452024-10-09اجتماعي

افزایش فضاهای هنرستانی به ارتقای معدل خوزستان کمک می کند


سه پروژه آموزشی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در حمیدیه و سوسنگرد به بهره برداری رسیدند.

- افزایش فضاهای هنرستانی به ارتقای معدل خوزستان کمک می کند ایسنا/خوزستان سه پروژه آموزشی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در حمیدیه و سوسنگرد به بهره برداری رسیدند.

عبدالله حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین افتتاح این پروژه های آموزشی که امروز (18 مهرماه) انجام شد، با تقدیر از موسسه راه ایمان اظهار کرد: هدف غایی این مجموعه ها تعلیم و تربیت است و کسانی که مدرسه سازی می کنند برای رشد و پرورش استعداد انسان ها این کار را انجام می دهند و اگر این فضاها ایجاد نشود استعدادها رشد نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شاید مدارس به تنهایی موضوعیت نداشته باشند اما این ابزار را در اختیار ما قرار می دهند تا در تربیت و رشد دانش آموزان اثرگذار باشیم و این رشد را در مسئولیت های شان نشان می دهند و به نسل آینده منتقل می کنند.

مدیرکل آموزش و پروش خوزستان گفت: خوزستان محرومیت هایی دارد و از همه کسانی که به رشد نظام تعلیم و تربیت و ایجاد فضای آموزشی کمک می کنند به ویژه از موسسه راه ایمان تشکر می کنیم.


برچسب ها: معاون وزیر آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - وزیر آموزش و پرورش - رییس سازمان مدارس - مشارکت های مردمی - آموزش - خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فضاهای هنرستانی به ارتقای معدل خوزستان کمک می کند

افزایش فضاهای هنرستانی به ارتقای معدل خوزستان کمک می کند