مطالب مرتبط:
اولین همایش ملی «مدار معلمی» در آمل
نخستین همایش بزرگ بیز ویژن برگزار شد
همایش ملی تشکل های ایثارگری خادمیاران شهدای کشور برگزار شد
نخستین یادواره 200 شهید قرآنی مازندران برگزار شد
همایش «راه نصرالله» در مشهد برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1403 ساعت 20:002024-10-03اجتماعي

نخستین همایش ملی «مدارمعلمی» در آمل برگزار شد


نخستین همایش ملی مدارمعلمی با هدف بازاندیشی نقش معلم و ارتقای سطح دانش معلمان و دانشجو معلمان در زمینه های مختلف علمی و فناوری به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

- ایسنا/مازندران نخستین همایش ملی مدارمعلمی با هدف بازاندیشی نقش معلم و ارتقای سطح دانش معلمان و دانشجو معلمان در زمینه های مختلف علمی و فناوری به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

در این همایش که به همت مدرسه غیردولتی زندگی، اداره آموزش و پرورش آمل و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش مازندران و پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش در آمل برگزار شد، بیش از 800 معلم، دانشجو و استاد دانشگاه از سراسر کشور شرکت کردند.

مدیر برگزاری نخستین همایش ملی مدارمعلمی گفت، ایده برگزاری این همایش از یک سال قبل مطرح و به اداره کل آموزش و پرورش مازندران و پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش ارائه و پس از بررسی وموافقت آن به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

علی خانزاد با اشاره به حضور پرشور و استقبال خوب معلمان از سراسر کشور و ارسال مقاله به دبیرخانه همایش ملی مدارمعلمی درشهرستان آمل افزود: خوشبختانه هم فراخوان و پیام این همایش به 185 شهر از 32 استان کشور ارسال و مقاله های علمی و پژوهشی ازمعلمان این شهرها نیز دریافت شد.


برچسب ها: آموزش و پرورش - معلم - آموزش و پرورش مازندران - اداره کل آموزش و پرورش - برگزار - وزارت آموزش و پرورش - همایش ملی
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش ملی «مدارمعلمی» در آمل برگزار شد

نخستین همایش ملی «مدارمعلمی» در آمل برگزار شد