مطالب مرتبط:
لوران بلان، سرمربی الاتحاد: همه تیم ها به الهلال می بازند
واکنش کریستیانو رونالدو به اخراج سرمربی النصر
مخالفت رونالدو با اخراج سرمربی النصر
سرمربی محبوب پرسپولیسی در آستانه اخراج
احتمال اخراج مانچینی از تیم ملی عربستان قوت گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 07:352024-09-23ورزشي

الاتحاد اخراج بلان را بررسی می کند


شکست برابر الهلال باعث شده است شرایط برای سرمربی فرانسوی الاتحاد بسیار سخت شود و این مربی باتجربه در آستانه اخراج قرار گیرد.

- شکست برابر الهلال باعث شده است شرایط برای سرمربی فرانسوی الاتحاد بسیار سخت شود و این مربی باتجربه در آستانه اخراج قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الاتحاد عربستان فصل را با لوران بلان فرانسوی بسیار خوب آغاز کرد و در سه بازی آغازین فصل توانست به پیروزی برسد اما روند پیروزی های پیاپی الاتحاد توسط الهلال، قدرت بی چون وچرای فوتبال عربستان در دو فصل اخیر به پایان رسید.

در حساس ترین بازی هفته چهارم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان دو تیم الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی سه بر یک الهلال به پایان رسید.

شکست برابر الهلال انتقادهای تندی را از بلان به همراه داشت و هواداران الاتحاد انتظار چنین شکستی را آن هم با بازی ضعیفی که شاگردان بلان به نمایش گذاشتند نداشتند.

روزنامه اسپورت عربستان از احتمال اخراج لوران بلان خبر داد و نوشت: باشگاه الاتحاد انتظار چنین شکستی را نداشت و اخراج بلان را بررسی می کند.

مدیران باشگاه تصمیم گرفته اند یک فرصت دیگر به این سرمربی فرانسوی بدهند و در صورت شکستی دیگر این احتمال زیاد است که او از سمتش اخراج شود.


برچسب ها: الاتحاد - الهلال - عربستان - فرانسوی - پیروزی - لیگ حرفه ای عربستان - بازی
آخرین اخبار سرویس:

الاتحاد اخراج بلان را بررسی می کند

الاتحاد اخراج بلان را بررسی می کند