«تروریسم رسانه ای» در کتابفروشی هاکتاب «تروریسم رسانه ای؛ کژکارکردهای شبکه های اجتماعی» نوشته حجت الله عباسی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد. - کتاب تروریسم رسانه ای؛ کژکارکردهای شبکه های اجتماعی نوشته حجت الله عباسی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب تروریسم رسانه ای؛ کژکارکردهای شبکه های اجتماعی نوشته حجت الله عباسی پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه به تازگی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب به موضوعاتی چون مفهوم شناسی حوزه تروریسم رسانه ای، نظریه ها و استراتژی های شبکه های اجتماعی، پارادایم فناوری اطلاعات و ارتباطات، مبانی نظری تروریسم رسانه ای و… می پردازد. عباسی می گوید جهان با ظهور نسل های سه گانه وب شاهد تحولات بنیادین رسانه ای از جمله تکوین رسانه های اجتماعی و به ویژه شبکه های اجتماعی است. این شبکه ها مظهر خشم و امید هستند، از یک سو امیدزا هستند و درهای زیادی را به سوی دموکراسی، آزادی بیان، حقوق شهروندی و آزادی اطلاعات می گشایند و از سوی دیگر بستری برای ابراز خشم و مقاومت مدنی صداهای خاموش است. شواهد و قرائن موید آن است که در سال های اخیر گروه های تروریستی از جمله داعش برای دستیابی به اهداف نامشروع خود از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر برای برنامه ریزی، جذب برچسب ها: شبکه های اجتماعی - رسانه ای - رسانه - اجتماعی - تروریسم - انتشارات سروش - بازار نشر |
آخرین اخبار سرویس: |