مطالب مرتبط:
چه آسیب های اجتماعی دانش آموزان را تهدید می کند؟
کدام آسیب های اجتماعی دانش آموزان را تهدید می کنند؟
محمدحسین شریف زادگان، استاد دانشگاه شهید بهشتی: مهمترین چالش در کشور ما سست شدن رابطه دولت و ملت و کاهش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی است (فیلم)
یزدانی به شدت دچار آسیب دیدگی شد
ماساژ در چه صورتی به بدن آسیب می رساند؟ (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 13:202024-10-16ورزشي

توجه به حوزه ورزش موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود


نماینده مردم ابهر خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه جدی به حوزه ورزش کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی را در پی دارد.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه جدی به حوزه ورزش کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی را در پی دارد.

منصور علیمردانی امروز (چهارشنبه 25 مهر ماه) در مراسم تجلیل از مدال آوران رشته های مختلف خرم دره و همچنین میثم کرمی نویسنده شهرستان خرم دره، اظهار کرد: مردم دغدغه هایی در حوزه ورزش داشتند که با توجه به این موضوعات در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم، این دغدغه ها مطرح شد که در همین راستا قول اجرای اقدامات مناسب برای قلعه حسینیه و زمین چمن شهید خرمی و هیات های مختلف داده شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات جامع موادمخدر است، اذعان کرد: در راه مبارزه با موادمخدر و مقابله با توزیع آن شاهد هزینه های بسیار بوده و شهدای زیادی نیز جان خود را در این راه از دست داده اند تا جوانان ما آلوده به این بلای خانمان سوز نشوند.

علیمردانی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهایی که نقش بسیار موثری در حوزه مبارزه با موادمخدر دارد، تلاش و سرمایه گذاری برای ارتقای فرهنگ، ورزش و جایگاه علمی جامعه است، تصریح کرد: با همکاری همگانی و سرمایه گذاری درست باید شرایطی مهیا شود تا ک


برچسب ها: آسیب های اجتماعی - نماینده مردم ابهر - مجلس شورای اسلامی - خرم دره و سلطانیه - خرم دره - نماینده مردم - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

توجه به حوزه ورزش موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

توجه به حوزه ورزش موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود