مطالب مرتبط:
برای ثبت نام مسکن ملی به این مدارک نیاز دارید +شرایط ثبت نام
آغاز توزیع 90 هزار تن فولاد برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
تصمیم دولت پزشکیان درباره نهضت ملی مسکن
تصمیم دولت پزشکیان درباره مسکن ملی
تصمیم دولت پزشکیان درباره واحدهای نهضت ملی مسکن اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 10:252024-09-28سياسي

بهای تمام شده مسکن ملی باید مدیریت شود


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه گاهی متقاضیان در زمینه بالا بودن بهای تمام شده مسکن ملی معترض هستند، گفت: با توجه به همین موضوع باید روی مدیریت بهای تمام شده این واحدها کار شود که این موضوع از ایرادهای مسکن ملی است.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه گاهی متقاضیان در زمینه بالا بودن بهای تمام شده مسکن ملی معترض هستند، گفت: با توجه به همین موضوع باید روی مدیریت بهای تمام شده این واحدها کار شود که این موضوع از ایرادهای مسکن ملی است.

نبی اله محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، بیان کرد: ایرادی که وجود دارد این است که در حال حاضر دولت زمین این واحدها را تامین می کند، پیمانکاران عهده دار ساخت هستند و بهای ساخت را متقاضی پرداخت می کند.

وی گفت: مسکن ملی می توانست برای دهک های ضعیف جامعه طوری تهیه شود که دولت، زمین، مجوزها و یک سری امتیازات را بدهد و با پیمانکار به صورت مشارکتی قرارداد ببندد که درصدی از آنچه ساخته می شود متعلق به پیمانکار و درصدی متعلق به دولت باشد و دولت بتواند به شکل رایگان یا شبه رایگان در اختیار دهک های پایین جامعه قرار دهد.

او با بیان اینکه دهک های پایین جامعه توان پرداخت اقساط مسکن ملی را ندارند، ادامه داد: با توجه به اینکه قشر ضعیف اغلب اجاره بها نیز پرداخت می کنند، و


برچسب ها: مسکن ملی - مسکن - نماینده مردم - موضوع - متقاضی - مدیریت - متقاضیان
آخرین اخبار سرویس:

بهای تمام شده مسکن ملی باید مدیریت شود

بهای تمام شده مسکن ملی باید مدیریت شود