مطالب مرتبط:
وزیر خارجه مصر: تشدید خطرناک اسراییل منطقه را به لپه پرتگاه می کشاند
رایزنی عراقچی با وزیر خارجه سوریه درباره حملات اسراییل به غزه و لبنان
وزیر خارجه عربستان: نبود مجازات، اسراییل را تشویق به تخلف می کند/ همه طرف ها خویشتن دار باشند
وزیر خارجه اندونزی: بی عملی در قبال اسراییل، به معنی هم دستی با آن است
حمله تند وزیر خارجه اردن به حملات اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 14:152024-09-29بين الملل

وزیر خارجه مصر: تشدید خطرناک اسراییل منطقه را به لبه پرتگاه می کشاند


وزیر خارجه مصر بار دیگر بر رد و محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک لبنان تاکید کرد و آن را نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی و استقلال سیاسی این کشور دانست.

- وزیر خارجه مصر: تشدید خطرناک اسراییل منطقه را به لبه پرتگاه می کشاند وزیر خارجه مصر بار دیگر بر رد و محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک لبنان تاکید کرد و آن را نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی و استقلال سیاسی این کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدر عبدالعاطی وزیر خارجه مصر عبدالعطی در مناظره عمومی هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: تجاوزات وحشیانه اسراییل که نزدیک به یک سال است به نوار غزه ادامه دارد و تداوم تجاوزات کنونی به کرانه باختری ننگی واقعی برای جامعه بین المللی و نهادهای آن است که نمی توانند حداقل تلاش ها را برای توقف این تجاوز اعمال کنند.

وی افزود مصر به شدت تشدید تنش خطرناک رژیم صهیونیستی را محکوم می کند که حد و مرزی ندارد و منطقه را به لبه پرتگاه می کشاند.

عبدالعاطی بیان کرد اولویت اصلی در حال حاضر، توقف فوری، دائمی و بدون قید و شرط حمام خون و ایستادگی با نهایت قاطعیت در برابر هرگونه تلاش برای نابودی آرمان فلسطین چه از طریق سیاست های کوچاندن اجباری یا جایگزینی جمعیت است، علاوه بر این، انتقال کامل و بدون قید و شرط کمک های بشردوستانه و پزشکی


برچسب ها: وزیر خارجه مصر - وزیر خارجه - تجاوزات رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - تجاوز - خارجه - نشست مجمع عمومی سازمان ملل
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه مصر: تشدید خطرناک اسراییل منطقه را به لبه پرتگاه می کشاند

وزیر خارجه مصر: تشدید خطرناک اسراییل منطقه را به لبه پرتگاه می کشاند