مطالب مرتبط:
جبهه مقاومت با ترور رهبرانش پایان نخواهد یافت
تجمع مردم آستانه اشرفیه در پی شهادت رهبر جبهه مقاومت
راستینه: پیام رهبر انقلاب بار دیگر اعتماد به نفس را در جبهه مقاومت بالا برد
پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سید حسن نصرالله: راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت/ ضربات جبهه ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی کوبنده تر خواهد شد
رهبر انقلاب: خون شهید سیدحسن نصرالله بر زمین نخواهد ماند/ ضربات جبهه مقاومت کوبنده تر خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 20:352024-09-28سياسي

ترور رهبر مقاومت حرکت جبهه مقاومت را مضاعف می کند


رژیم مفلوک اسراییل تصور کرد با ترور رهبر مقاومت دیگر جبهه مقاومت از حرکت باز می ایستد در حالی که این اقدام جنایتکارانه او مبارزه مقاومت را مضاعف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی روز شنبه در گفت و گوی خبری با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان گفت: این اقدام تروریستی رژیم مفلوک صهیونیستی ناشی از عجز و ناتوانی سردمداران آن بوده و استیصال روزافزون آنها را می رساند.

وی ادامه داد: در جنگ مردانه نیروهای دو طرف مردانه در مقابل هم می ایستند در حالی که رژیم کودک کش اسراییل ناجوانمردانه دست به ترور و قتل عام مردم بی گناه می زند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: از اول هم اینگونه بوده است و همواره جبهه باطل به جای جنگ جوانمردانه دست به جنگ ناجوانمردانه می زد چنانکه در هشت سال جنگ تحمیلی صدام دست به چنین کاری زد و اقدام به بمباران شهرها کرد در حالیکه ایران اسلامی هرگز دست به چنین اقدامی نزد.

حجت الاسلام قریشی افزود: الان هم رژیم مفلوک اسراییل برای ترور رهبر مقاومت دست به قتل عام مردم عادی زد و تصور کرد با ترور رهبر مقاومت دیگر جبهه مقاومت از حرکت باز می ایستد در حالیکه این اقدام جنایتکارانه او مبارزه مقاومت را مضاعف کرد.


برچسب ها: مقاومت - مردانه - جوانمردانه - جبهه مقاومت - هشت سال جنگ تحمیلی - ترور - اقدام
آخرین اخبار سرویس:

ترور رهبر مقاومت حرکت جبهه مقاومت را مضاعف می کند

ترور رهبر مقاومت حرکت جبهه مقاومت را مضاعف می کند