مطالب مرتبط:
بشار اسد: پاسخ ایران به تجاوزات مکرر اسراییل قدرتمند بود
اسد: پاسخ محکم ایران نشان داد محور مقاومت قادر به تحمیل بازدارندگی به دشمن است
اسد: پاسخ ایران نشان داد محور مقاومت قادر به تحمیل بازدارندگی به دشمن است
آیا اسراییل از پاسخ مستقیم به ایران اجتناب می کند؟!
خط و نشان قاطع مقامات بلندپایه نظامی و امنیتی ایران برای اسراییل /به «عملیات وعده صادق 2» پاسخ دهند، ضربات قوی تری خواهیم زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 15:002024-10-05بين الملل

اسد: پاسخ ایران به اسراییل پاسخی قدرتمند بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری ایران و هیأت همراه روز شنبه با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و گفت وگو کرد.

اسد در این دیدار بر اهمیت رابطه راهبردی بین سوریه و ایران تأکید کرد و این رابطه را برای مقابله با چالش ها و تهدیدات منطقه ای حیاتی دانست؛ به ویژه در برابر ادامه اشغالگری اسراییل در اراضی عربی و ارتکاب جنایات روزانه علیه غیرنظامیان در لبنان، فلسطین و سوریه .

بشار اسد تأکید کرد: مقاومت در برابر هرگونه اشغال، تجاوز و کشتار جمعی یک حق مشروع است و مقاومت با توجه به استقبال مردم از آن و اعتقاد به آن قدرتمند است.

اسد همچنین افزود: پاسخ ایران به تجاوزات و حملات مکرر رژیم صهیونیستی علیه ملت های منطقه و حاکمیت کشورهایشان، پاسخی محکم بود و درسی به این رژیم داد که محور مقاومت قادر به تحمیل بازدارندگی به دشمن است و می تواند نقشه هایش را خنثی کند و به لطف اراده و همبستگی حامیانش قوی و استوار باقی خواهد ماند.

او همچنین تاکید کرد: تنها راه حل موجود برای اسراییل توقف کشتار و ریختن خون مردم بیگناه و بازگرداندن حقوق مشروع به صاحبان آن هاست.

طبق بیانیه ریاست جمهوری سوریه، بشار اسد و عراقچی همچنین راه های توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان و اهمیت حمایت و کمک به برادران لبنانی با توجه به آوارگی گسترده ناشی ا


برچسب ها: ایران - مقاومت - پاسخ - اشغالگری اسراییل - رییس جمهور سوریه - بشار اسد - سوریه
آخرین اخبار سرویس:

اسد: پاسخ ایران به اسراییل پاسخی قدرتمند بود

اسد: پاسخ ایران به اسراییل پاسخی قدرتمند بود