مطالب مرتبط:
درخواست ایران برای برگزاری نشست فوق العاده سران کشورهای اسلامی
ایران خواستار برگزاری نشست کشورهای سازمان همکاری اسلامی شد
ایران برگزاری نشست فوق العاده سران سازمان همکاری های اسلامی شد
درخواست ایران برای نشست سران سازمان همکاری اسلامی
درخواست برگزاری نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی توسط ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 01:102024-09-27بين الملل

درخواست ایران برای برگزاری فوری نشست سران کشورهای سازمان همکاری اسلامی


ایران خواستار برگزاری فوری نشست فوق العاده سران کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی برای رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین شد.

- ایران خواستار برگزاری فوری نشست فوق العاده سران کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی برای رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین شد.

وی با اشاره به چالش های پیش روی جهان اسلام، اظهار داشت: جهان اسلام در مقطع حساسی قرار دارد و با طیفی از چالش های مهم مواجه است، به ویژه مسئله فلسطین که همچنان اولویت اصلی ماست.

غریب آبادی تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضای بنیان گذار سازمان همکاری اسلامی، همواره از تلاش های امت اسلامی برای مقابله با چالش های اصلی و توجه ویژه به مسئله فلسطین، حمایت کرده است.

وی گفت: ایران بار دیگر حمایت بی قید و شرط خود را از آرمان فلسطین و تحقق حقوق غیرقابل انکار مردم فلسطین از طریق تشکیل دولت مستقل فلسطین در تمامی سرزمین های اشغالی با پایتختی قدس شریف و عضویت کامل آن در سازمان ملل متحد اعلام می کند.

معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد که همه مردم فلسطین، چه آن هایی که در سرزمین مادری خود زندگی می کنند و چه آن هایی که دور از وطن هستند، از طریق یک همه پرسی درباره آینده خود تصمیم گیری کن


برچسب ها: سازمان همکاری های اسلامی - اسلام - جنایات رژیم صهیونیستی - سازمان همکاری اسلامی - اسلامی - فلسطین - نشست فوق العاده
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ایران برای برگزاری فوری نشست سران کشورهای سازمان همکاری اسلامی

درخواست ایران برای برگزاری فوری نشست سران کشورهای سازمان همکاری اسلامی