مطالب مرتبط:
واکنش کریستیانو رونالدو به اخراج سرمربی النصر
مخالفت رونالدو با اخراج سرمربی النصر
سرمربی محبوب پرسپولیسی در آستانه اخراج
احتمال اخراج مانچینی از تیم ملی عربستان قوت گرفت
مخالفت رونالدو با اخراج سرمربی النصر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 11:102024-09-22سياسي

اخراج به جرم وطن پرستی؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- علی هاشمی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور: چند روزیست که خبر از برکناری سید حسین حسینی از صدا و سیما می شود.

- انتظار می رود در مورد اینگونه برخورد های صلبی رسانه ای، ابعاد کامل به مردم شریف ایران اطلاع رسانی شود و شفاف سازی صورت بگیرد.

سوال اینجاست چرا بخشش با وطن فروش و چرا مجازات با وطن پرست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- علی هاشمی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور: چند روزیست که خبر از برکناری سید حسین حسینی از صدا و سیما می شود.

این خبر در حالی شروع رو گسترش است که چندی قبل این مجری با بیانی آگاهانه، پاسخ دندان شکنی به مجری گستاخ شبکه باکویی داده بود و خود شبکه های باکویی نیز در برابر این اقدام وقیحانه به نفوذ پانترکسیم در صدا و سیما، داعیه اقتدار سر دادند و ملت بار دیگر متعجب از این اقدام عجیب.

سوال ما از دولت تازه کار برای ایران اینجاست که چگونه برای ایران بر ضد ایران کار میکنند؟انتصابات عجیب و غریب از اپوزیسیونی که عامدانه و عامرانه از سرنگونی نظام حرف می زنند کجا و برای ایران کار کردن کجا؟اخراج غیر موجهانه مجریان وطن پرست کجا و برای ایران تبلیغ کردن کجا؟انتظار می رود در مورد اینگونه برخورد های صلبی رسانه ای، ابع


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه - صدا و سیما - سید حسین حسینی - انجمن اسلامی - دانشگاه علوم - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

اخراج به جرم وطن پرستی؟

اخراج به جرم وطن پرستی؟