مطالب مرتبط:
پس لرزه های سومین ترور در بیروت!
پس لرزه های سومین ترور در بیروت!
پس لرزه ترور پیجری در لبنان و مجروح شدن سفیر ایران /ابطحی: ‏اسراییل نفس کش می طلبد، بدتر از عصر حجر!
اجرای نمایش ترور
تصاویر/ اجرای نمایش ترور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 11:152024-09-22بين الملل

پس لرزه های سومین ترور در بیروت!


تکرار ترور رهبران و فرماندهان عالی در بیروت از گستردگی شبکه نفوذ در لبنان و احتمال دستیابی اسراییل به اطلاعات حساس امنیتی درباره مقامات و نیروهای حزب الله از طریق کار گذاشتن ادوات شنود و ردیابی در سیستم های ارتباطی حکایت دارد .

- تکرار ترور رهبران و فرماندهان عالی در بیروت از گستردگی شبکه نفوذ در لبنان و احتمال دستیابی اسراییل به اطلاعات حساس امنیتی درباره مقامات و نیروهای حزب الله از طریق کار گذاشتن ادوات شنود و ردیابی در سیستم های ارتباطی حکایت دارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صابر گل عنبری در یادداشتی در روزنامه خراسان نوشت: رژیم صهیونیستی حمله ای هوایی به ساختمانی در ضاحیه جنوبی بیروت پایگاه حزب الله انجام داده که هدف آن ترور ابراهیم عقیل فرمانده عملیات های ویژه حزب الله و طراح طرح سیطره بر الجلیل در جنگ احتمالی بود.

ساعاتی نگذشت که حزب الله لبنان در بیانیه ای شهادت ابراهیم عقیل ملقب به حاج عبدالقادر به همراه 15 نفر دیگر را در حمله هوایی عصر جمعه اسراییل به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت تایید کرد.

حمله اخیر به بیروت در بحبوحه تشدید حملات به حزب الله واجد دلالت های جدیدی است، اما در همین جنگ غزه مسبوق به سابقه بوده و با ترور ابراهیم عقیل سومین حادثه ترور در نوع خود در بیروت پس از ترور ابراهیم العاروری نایب رییس حماس و فواد شکر ف


برچسب ها: حزب الله - فرمانده - بیروت - الله - احتمال - فرماندهان - شبکه نفوذ
آخرین اخبار سرویس:

پس لرزه های سومین ترور در بیروت!

پس لرزه های سومین ترور در بیروت!