مطالب مرتبط:
بازداشت 20 فروشنده مواد مخدر در کارون
جمع آوری 286 کیلوگرم مواد غذایی غیرمجاز در دماوند
آغاز طرح جمع آوری اتباع در این شهرستان
جمع آوری اتباع در شهرستان آذرشهر
آغاز طرح جمع آوری اتباع در این شهرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 12:252024-09-22سياسي

20 نفر از عاملان مواد مخدر در شهرستان کارون جمع آوری شدند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کارون از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری 20 نفر از فروشندگان مواد مخدر و روان گردان و معتادین متجاهر در این شهرستان خبر داد.

- 20 نفر از عاملان مواد مخدر در شهرستان کارون جمع آوری شدند اهواز -دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کارون از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری 20 نفر از فروشندگان مواد مخدر و روان گردان و معتادین متجاهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فروزان فر صبح امروز یکشنبه در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: با توجه به اینکه مواد مخدر و روان گردان زمینه ساز وقوع سایر جرایم و آسیب های اجتماعی متعدد است لذا در همین راستا اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، به صورت مستمر و دوره ای انجام می گیرد.

وی ادامه داد: این طرح ها در محله کوی شهید محسن (گاومیش آباد) اجرا شد و با ورود به منزل و مخفی گاه ضمن کشف مقادیری مواد مخدر 20 نفر از فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و روان گردان دستگیر و با قرار متناسب روانه زندان شدند و معتادین متجاهر نیز به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کارون ضمن تاکید بر مبارزه قاطعانه با مواد مخدر، گفت: اجرای این طرح در سایر مناطق آلوده نیز به صورت مستمر انجام خواهد شد.


برچسب ها: شهرستان کارون - مواد مخدر - شهرستان - دادستان عمومی و انقلاب - فروشندگان مواد مخدر - مناطق آلوده - معتادین متجاهر
آخرین اخبار سرویس:

20 نفر از عاملان مواد مخدر در شهرستان کارون جمع آوری شدند

20 نفر از عاملان مواد مخدر در شهرستان کارون جمع آوری شدند