مطالب مرتبط:
چگونه در تهران برای مهاجرت تحصیلی به ترکیه اقدام کنیم؟
میلیونرهای تهرانی | درآمد عجیب متکدیان در تهران چقدر است؟
وضعیت هوای تهران 1403/07/21؛ هوا در آستانه آلودگی
تنفس هوای قابل قبول در تهران
قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز امروز شنبه 21 مهر 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 15:552024-10-12فرهنگي

حقایقی درباره مهاجرت معکوس از تهران


از سال 1395 مهاجرت در کلان شهر تهران به صورت معکوس و منفی بوده و برای نخستین بار است که ما شاهد مهاجرت از شهر تهران به سمت شهر های دیگر هستیم.

- از سال 1395 مهاجرت در کلان شهر تهران به صورت معکوس و منفی بوده و برای نخستین بار است که ما شاهد مهاجرت از شهر تهران به سمت شهر های دیگر هستیم.

بهنام سریال در انتهای شب، می گفت که روزانه 6 ساعت از روز در مسیر رفت و آمد است و روزانه تنها 6 ساعت زمان برای خوابیدن و 2 الی 3 ساعت زمان برای غذا خوردن، در کنار خانواده بودن، کتاب خواندن و طرح کشیدن (برای نقاشی) دارد؛ همین مساله گره ای است برای سر رفتن حوصله او از زندگی در حاشیه شهر.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو، طنازالسادات حسینی فر؛ در سریال نمایش خانگی در انتهای شب نقطه عطفی وجود دارد که منجر به جدایی ماهرخ از بهنام شد.

ماهرخ، با آینده نگری برای فرزندش تصمیم گرفته که از مرکز تهران به حاشیه شهر (یعنی پردیس) مهاجرت کنند تا بتوانند خانه ای از آن خود داشته باشند.

اما، پس از مدت زمانی کوتاه، بهنام، رفت و آمد هرروزه از حاشیه به مرکز شهر تهران را فرسایشی و نیروی زندگیش را تحلیل رفته می یابد.

در این کش و قوس آینده نگری و بازگشت به گذشته است که این زوج تصمیم به جدایی می گیرند تا بتوانند هر یک در زمان حال زندگی کرده و نیروی زندگیشان را از دست ندهند.


برچسب ها: مهاجرت - شهر تهران - تهران - حاشیه شهر - معکوس - کلان شهر - نخستین
آخرین اخبار سرویس:

حقایقی درباره مهاجرت معکوس از تهران

حقایقی درباره مهاجرت معکوس از تهران