مطالب مرتبط:
معاون نیروی قدس: نیروهای مسلح همیشه در آمادگی کامل هستند
نیروهای مسلح همیشه در آمادگی کامل هستند
نیروهای مسلح همیشه در آمادگی کامل هستند
مهمترین آمادگی در نیروهای مسلح آمادگی اعتقادی و معنوی است
ناامیدی صهیونیست ها از آمادگی بالای نیروهای مقاومت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 14:102024-10-21سياسي

آمادگی نیروهای مسلح برای واردکردن ضربه سهمگین به دشمن صهیونیستی


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دیدار اعضای این کمیسیون با فرمانده کل ارتش خبر داد و گفت که در این دیدار فرمانده ارتش تاکید داشت که نیروهای مسلح کاملا آماده واردکردن ضربه سهمگین به دشمن صهیونیستی هستند.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دیدار اعضای این کمیسیون با فرمانده کل ارتش خبر داد و گفت که در این دیدار فرمانده ارتش تاکید داشت که نیروهای مسلح کاملا آماده واردکردن ضربه سهمگین به دشمن صهیونیستی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم رضایی در توضیح دیدار امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی با سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش گفت: در این جلسه فرمانده ارتش گزارشی از فعالیت ها، برنامه ها و اقدامات ارتش ارائه کرد.

وی توضیح داد: سرلشکر موسوی گزارشی از رزمایش دریایی آیونز با حضور شناورهای سه کشور و ناظران اعزامی از 11 کشور ارائه کرد و بیان داشت که این رزمایش در آرامش و اقتدار کامل و طبق برنامه اجرا شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: سرلشکر موسوی گزارشی از آمادگی ارتش و نقش ارتش در عملیات وعده صادق 2 ارائه کرد و تاکید داشت در صورتی که خطایی از رژیم صهیونیستی سر زند قطعا پاسخ قاطعی دریافت خواهد کرد.


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی - فرمانده ارتش - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی - فرمانده - سخنگوی کمیسیون امنیت - کمیسیون امنیت - کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی نیروهای مسلح برای واردکردن ضربه سهمگین به دشمن صهیونیستی

آمادگی نیروهای مسلح برای واردکردن ضربه سهمگین به دشمن صهیونیستی