مطالب مرتبط:
سه معاون جدید استاندار یزد منصوب شدند
3 معاون جدید استاندار یزد منصوب شدند
4 مشاور استاندار یزد منصوب شد
انتصاب سه معاون جدید استاندار یزد
استاندار اصفهان منصوب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 15:152024-10-15سياسي

استاندار یزد مشاوران و سرپرستان خود را منصوب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در ادامه تغییرات مدیریتی در استانداری یزد محمدرضا بابایی استاندار یزد، طی احکامی جداگانه چندین انتصاب مهم را در پست های مشاور و سرپرست انجام داد.

- استاندار یزد طی احکامی جداگانه، چندین انتصاب جدید از جمله مشاوران و سرپرستان مختلف در حوزه های اقتصادی، عمرانی و مدیریتی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، در ادامه تغییرات مدیریتی در استانداری یزد محمدرضا بابایی استاندار یزد، طی احکامی جداگانه چندین انتصاب مهم را در پست های مشاور و سرپرست انجام داد.

بر اساس این احکام، محمد حسن خورشیدنام به سمت مشاور عالی استاندار، سید حسن سالاری به عنوان سرپرست حوزه استاندار و محمدعلی شاه حسینی به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب شدند.

همچنین محمدرضا علمدار یزدی به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری، سید مهدی طلایی مقدم به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و مصطفی اعتمادیان به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد منصوب شدند.

در حوزه مشاوران نیز، سعید عبداللهی و محمدجواد صالحی به ترتیب به عنوان مشاور استاندار در امور کلی و پروژه های آبی استان منصوب شدند، در حالی که مجتبی فرهمند مسئولیت مشاورت در امور ع


برچسب ها: استاندار - استان - استاندار یزد - سرپرست - استانداری یزد - مشاور - مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد مشاوران و سرپرستان خود را منصوب کرد

استاندار یزد مشاوران و سرپرستان خود را منصوب کرد