مطالب مرتبط:
صادرات بورد هوشمند ایرانی به افغانستان عراق و لبنان
آغاز صادرات سوخت هواپیما از بنادر عراق
غرم پامیری یا گوسفند مارکوپولو؛ باشکوه ترین گوسفند افغانستان و جهان که آمریکایی ها برای شاخ آن 3 میلیارد پول می دهند(+عکس)
تصمیم جدید دانمارک برای گذرنامه های اتباع افغانستان
قوانین سخت اشتغال در افغانستان موج مهاجرتی گسترده ای را به ایران شکل داده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 12:352024-10-09فناوري

صادرات بورد هوشمند ایرانی به افغانستان، عراق و لبنان


یک شرکت دانش بنیان، با طراحی و تولید تخته های وایت بورد هوشمند توانسته است از توانایی های فناورانه برای بهبود کارایی و تعامل در محیط های مختلف بهره بگیرد و ارزآوری 20 درصدی را برای کشور رقم بزند.

- یک شرکت دانش بنیان، با طراحی و تولید تخته های وایت بورد هوشمند توانسته است از توانایی های فناورانه برای بهبود کارایی و تعامل در محیط های مختلف بهره بگیرد و ارزآوری 20 درصدی را برای کشور رقم بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا جعفر طباطبایی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان این بورد هوشمند را یک ابزار آموزشی نوین برای برگزاری کلاس های هوشمند برشمرد و گفت: این برد نرم افزار کاملا فارسی و ابزارهای متنوع تدریس ازجمله آزمایشگاه های مجازی شیمی و فیزیک و ابزار ترسیم نمودارهای ریاضی را داراست.

طباطبایی ضمن اشاره به اینکه برد هوشمند در آموزش مجازی نیز به یکی از ابزارهای لازم در همه مراکز آموزشی تبدیل شده است، گفت: این محصول در مراکز آموزشی، جهت ارائه مطلب با استفاده از آزمایشگاه مجازی داخل نرم افزار، قابلیت نوشتار لمسی با قلم خودکار رنگی، امکان تصویربرداری از محیط ویندوز و .

کیفیت و سرعت آموزش را بسیار بالا می برد.

وی در خصوص محصول خارجی مشابه این برد هوشمند، ادامه داد: این برد دانش بنیان 86 اینچی که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش است، همراه با ام


برچسب ها: شرکت دانش بنیان - هوشمند - دانش بنیان - ابزار - طباطبایی - فناورانه - بنیان
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بورد هوشمند ایرانی به افغانستان، عراق و لبنان

صادرات بورد هوشمند ایرانی به افغانستان، عراق و لبنان