مطالب مرتبط:
تاجگردون: دولت تا اواخر مهر بخش اول لایحه بودجه 1404 را تقدیم مجلس کند
مهلت یک ماهه مجلس به دولت/ لایحه بودجه تاپایان مهر آماده شود
6 چالش مهم دولت پزشکیان در لایحه بودجه 1404
به بودجه وام ازدواج چقدر اضافه می شود؟/ دولت متصدی است یا مجلس؟
قالیباف: مجلس موفقیت دولت را موفقیت نظام و مردم می داند+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 09:252024-09-24سياسي

قالیباف: دولت برای جابجایی در ردیف های بودجه لایحه اصلاحی به مجلس دهد


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که اگر دولت قصد تغییر و جابجایی در ردیف های بودجه را دارد باید آن را در قالب لایحه اصلاحی به مجلس شورای اسلامی دنبال کند؛ - قالیباف: دولت برای جابجایی در ردیف های بودجه لایحه اصلاحی به مجلس دهد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که اگر دولت قصد تغییر و جابجایی در ردیف های بودجه را دارد باید آن را در قالب لایحه اصلاحی به مجلس شورای اسلامی دنبال کند؛ در پاسخ به این تذکر رییس مجلس گفت که باید جابجایی ها در بودجه در چارچوب لایحه اصلاحی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل 52 قانون اساسی در اخطاری گفت: طبق اصل 52 قانون اساسی بودجه سالانه کشور باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و هرگونه تغییر در ارقام بودجه منوط به طی کردن مراتب قانونی است.

وی یادآور شد: زمانی که آقای پزشکیان نماینده مجلس شورای اسلامی بودند بارها انتقاداتی را نسبت به مواردی مطرح کردند که نقش مجلس را کمرنگ می کرد؛ اکنون این موضوع را درباره بودجه شاهد هستیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی توضیح داد: دولت چهاردهم مجوزی از مقام معظم رهبری برای برداشت 20 درصد از سهم صندوق توسعه ملی گرفتند که به سرفصل بودجه اضافه شد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - لایحه اصلاحی - کمیسیون برنامه و بودجه مجلس - بودجه - کمیسیون برنامه و بودجه - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: دولت برای جابجایی در ردیف های بودجه لایحه اصلاحی به مجلس دهد

قالیباف: دولت برای جابجایی در ردیف های بودجه لایحه اصلاحی به مجلس دهد