مطالب مرتبط:
قدرت حزب الله بعد از شهادت سید حسن نصرالله روز به روز بیشتر شد
مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت در همدان
تصویر سازی با شن از «سردار دلها» و شهید «سید حسن نصرالله»
شهید سلیمانی و سید حسن نصرالله تربیت یافته مکتب حسینی هستند
تشییع پیکر سردار شهید نیلفروشان به سمت حرم امیرالمومنین (ع) / مردم نجف با در دست داشتن تصاویر شهید سید حسن نصرالله یاد دبیر کل شهید حزب الله لبنان را نیز گرامی داشتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 12:002024-10-15بين الملل

ابراز ندامت ژنرال صهیونیست از خوشحالی پس از ترور سید حسن نصرالله


در پی تشدید حملات حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی، یک ژنرال صهیونیست از ترور «سید حسن نصرالله» دبیرکل این جنبش ابراز پشیمانی کرد.

- در پی تشدید حملات حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی، یک ژنرال صهیونیست از ترور سید حسن نصرالله دبیرکل این جنبش ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژنرال یارون بوسکیلا مدیر عامل انجمن نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: کسانی که ترور حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله را جشن می گرفتند، در واقع نمی دانستند که این جنبش چگونه کار می کند.

طبق گزارش خبرگزاری سما، وی گفت: این بدان معنا نیست که ضربه وارد شده به حزب الله بی اهمیت است و قطعاً آسیب زیادی به توانایی های آن ها وارد کردیم، اما امروز توانایی هایی را می بینیم که بیان آن دشوار است.

وی ادامه داد: آنچه اکنون می بینیم تداوم توانمندی های آنها حتی پس از این ضربه است، بنابراین باید قدرت این جنبش را که دارای نقاط قوت بسیار زیادی است و در طول سالیان متمادی ساخته شده است، بپذیریم.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (دوم مهر) حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.


برچسب ها: حسن نصرالله - سید حسن نصرالله - صهیونیست - الله - حزب الله - نصرالله - حزب الله لبنان
آخرین اخبار سرویس:

ابراز ندامت ژنرال صهیونیست از خوشحالی پس از ترور سید حسن نصرالله

ابراز ندامت ژنرال صهیونیست از خوشحالی پس از ترور سید حسن نصرالله