مطالب مرتبط:
فاز اول مجتمع توسعه تکنولوژی فولاد مبارکه توسط معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور افتتاح شد
بازدید معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از پردیس توسعه فناوری های راهبردی فولاد مبارکه
بازدید معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از نمایشگاه شرکت های سرمایه پذیر صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه
بازدید معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از پردیس توسعه فناوری های راهبردی فولاد مبارکه
خبر خوش آخر شبی برای دانشجویان و دانش آموزان تهرانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 10:302024-09-22سياسي

خبر خوش معاون علمی رییس جمهور برای دانش آموزان سمپادی


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان با حضور در یکی از دبیرستان های سمپاد تهران زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را نواخت و از طرح «کارتوشه» رونمایی کرد.

- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان با حضور در یکی از دبیرستان های سمپاد تهران زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را نواخت و از طرح کارتوشه رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسین افشین با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی 1403-1404 در مدرسه علامه حلی 10 طی سخنانی اظهار داشت: زمانیکه مقرر شد همزمان با آغاز بهار دانایی در یکی از مدارس استان تهران حضور پیدا کنیم مدارس سمپاد نخستین اولویت ما بود زیرا مدارس سمپاد از اولویت های بنیاد نخبگان است و در ادامه مدرسه ای که در هر سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی در حال فعالیت است انتخاب ما بود زیرا کشور را مضاف بر صنعت و پزشکی، فارغ التحصیلان رشته انسانی می چرخانند.

وی به ضرورت برقراری ارتباطی موثر و کارآمد میان مدارس و دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از وظایف معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان کشف استعدادهای برتر و ایجاد ارتباط بین استعدادهای برتر و دانشگاه است.


برچسب ها: اقتصاد دانش بنیان - آغاز سال تحصیلی - رییس بنیاد ملی نخبگان - آغاز سال تحصیلی جدید - بنیاد ملی نخبگان - دانش بنیان - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش معاون علمی رییس جمهور برای دانش آموزان سمپادی

خبر خوش معاون علمی رییس جمهور برای دانش آموزان سمپادی