مطالب مرتبط:
جهان متصل تر از همیشه! / تعداد کاربران اینترنت و رسانه های اجتماعی در دنیا چقدر است؟
شورای عالی تأمین اجتماعی احیا می شود؟
منشا نظم در روابط اجتماعی و اقتصادی چیست؟
فوری/واریز 1 میلیون تومانی متناسب سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی | پرداخت معوقه تیر علی الحساب همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی
تاریخ واریز علی الحساب حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 12:152024-10-02سياسي

چگونه با توهین و نفرت پراکنی در رسانه های اجتماعی مقابله کنیم؟


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با انتشار و به اشتراک گذاشتن مطلبی در فضای مجازی در میان نظرات موافق یا مخالف کاربران، گاهی به کامنت هایی برمی خورید که حالتان گرفته می شود، - شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با انتشار و به اشتراک گذاشتن مطلبی در فضای مجازی در میان نظرات موافق یا مخالف کاربران، گاهی به کامنت هایی برمی خورید که حالتان گرفته می شود، شما در چنین موقعیتی چه می کنید؟ شما که در فضای مجازی فعالیت می کنید خوب می دانید که همیشه کس یا کسانی هستند، که مشخصاً قصد دارند به شما آسیب بزنند، چرا که خودشان بسیار از نظر روانی آسیب دیده اند، شما در برابر این افراد چگونه از خودتان محافظت می کنید؟ -  ظرفیت افراد در برابر نقد یکسان نیست؛ برخی هر گونه انتقادی را برمی تابند و برخی با کوچک ترین نقدی از کوره در می روند.

به همین نسبت تحمل افراد در برابر نفرت پراکنی ها و توهین و تخطئه در فضای مجازی نیز متفاوت است؛ برخی افراد بسیار آسیب پذیر هستند و برخی دیگران کمی به قول معروف پوست کلفت تر هستند.

به هر صورت در فضای مجازی هم مانند فضای عینی و واقعی مواجه با انتقاد اعم از مثبت و منفی و نیز  نظرات مغرضانه و آزاردهنده نیازمند مدیریت است، در غیر این صورت ممکن است آسیب زا باشد.


برچسب ها: فضای مجازی - رسانه های اجتماعی - برابر - افراد - مجازی - گونه - انتشار
آخرین اخبار سرویس:

چگونه با توهین و نفرت پراکنی در رسانه های اجتماعی مقابله کنیم؟

چگونه با توهین و نفرت پراکنی در رسانه های اجتماعی مقابله کنیم؟