مطالب مرتبط:
بکارگیری و در اختیار گذاشتن مِلک به اتباع غیرمجاز جرم است
بکارگیری و در اختیار گذاشتن ملک به اتباع غیرمجاز جرم است
کمینگاه جدید اتباع غیرمجاز افغان در تهران
گزارش|راهکار مجلس برای توزیع جمعیت و اخذ یارانه از اتباع
دستگیری اشرار افسریه به جرم تیراندازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 23:002024-10-20سياسي

به کارگیری و در اختیار گذاشتن مِلک به اتباع غیرمجاز جرم است


جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: کسانی که اتباع را به کارگیری می کنند یا اینکه املاکی را در اختیار آن ها می گذارند این است که اقدام آن ها مجرمانه بوده و تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

- به کارگیری و در اختیار گذاشتن مِلک به اتباع غیرمجاز جرم است ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: کسانی که اتباع را به کارگیری می کنند یا اینکه املاکی را در اختیار آن ها می گذارند این است که اقدام آن ها مجرمانه بوده و تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

سردار قاسم رضایی در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج افزود: همه مرزهای کشور ما ملی است و همه ما ایرانیان در هر کجای ایران نسبت به مرزها هم وظیفه و هم حق داریم.

وی با اشاره به مرزهای مشترک با دو کشور پاکستان و افغانستان، اظهارکرد: اقدام به انسداد مرزها برای مقابله با جرائمی ازجمله مواد مخدر در مرزها با قرارگاه مرصاد، قرارگاه رسول اکرم و قرارگاهی که اکنون سپاه و ارتش هم در آن با ما همکاری دارند در حال انجام است.

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور به همکاری دولت با پلیس در زمینه انسداد و ساماندهی مرزها اشاره و خاطرنشان کرد: دولت اعتباراتی را در خصوص تقویت انسداد مرزها مصوب کرده و کارها نیز اکنون خوب پیش می رود اما آنچ


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - اتباع غیرمجاز - استان کهگیلویه و بویراحمد - نماینده ولی فقیه در استان - تعقیب قضایی - مرزها - اتباع
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری و در اختیار گذاشتن مِلک به اتباع غیرمجاز جرم است

به کارگیری و در اختیار گذاشتن مِلک به اتباع غیرمجاز جرم است