مطالب مرتبط:
فوت 4 نفر با مصرف مشروبات الکلی در رشت
اخبار حوادث امروز 8 مهر، از حمله خونین عوامل تروریستی به پاسگاه انتظامی دومک زاهدان تا مرگ 4 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در رشت
2 فوتی بر اثر مصرف مشروبات الکلی در چالوس
مصرف مشروبات الکلی در این شهر شمالی جان 4 نفر را گرفت
فوت 4 نفر در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 09:152024-09-30پزشكي

شمار جانباختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت به 6 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش مراجعان و جانباختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت خبر داد و گفت: شمار جانباختگان مصرف مشروبات الکلی به 6 نفر رسید.

- رشت- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش مراجعان و جانباختگان سرو مشروبات الکلی در رشت خبر داد و گفت: شمار جانباختگان مصرف مشروبات الکلی به 6 تن رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی آشوبی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از افزایش شمار مراجعین به مراکز درمانی رشت در پی سرو مشروبات الکلی خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 27 بیمار با علائم ضعف، بی حالی و تاری دید، اضطراب و بی قراری مراجعه کرده اند.

وی از افزایش جانباختگان ناشی از سرو مشروبات الکلی خبر داد و افزود: تاکنون 6 تن از این بیماران جان خود را از دست داده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تیم ویژه درمان این بیماران در مراکز درمانی رشت حضور دارند، گفت: با تلاش های صورت گرفته تا کنون 6 بیمار با حال عمومی خوب، مرخص شده اند.

آشوبی با اشاره به مراجعه تدریجی بیماران مسموم شده با سرو مشروبات الکلی در رشت، خاطرنشان کرد: چهار تن از این بیماران شب گذشته به مراکز درمانی مرکز استان مراجعه کرده اند که یک تن از آنها پس از اقدامات درمانی، بهبود یافته و مرخص شد.


برچسب ها: مشروبات الکلی - مصرف مشروبات الکلی - دانشگاه علوم پزشکی گیلان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - جانباختگان - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی گیلان
آخرین اخبار سرویس:

شمار جانباختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت به 6 نفر رسید

شمار جانباختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت به 6 نفر رسید