مطالب مرتبط:
اجرای طرح آرامش ترافیکی و توقیف 55 دستگاه وسیله نقلیه در مراغه
نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور و حافظ امنیت و آرامش جامعه است
تفاهم نامه همکاری اسکودا و فراجا در جهت ارتقای امنیت شهروندی و دانش حقوقی امضا شد
توضیحات وکلای نیلوفر حامدی درباره آخرین وضعیت پرونده: نیلوفر حامدی بدون هیچ اما و اگری، مشمول بخشنامه عفو 1401 است/ تنها مانع برخورداری او از عفو اعلامی، اتهام همکاری با دولت خارجی متخاصم بود که از آن تبرئه شد
مسعود اسداللهی به دستگاه قضایی احضار شد / ماجرا چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 08:552024-10-14سياسي

ایجاد امنیت و آرامش مرهون همکاری دولت و دستگاه قضایی است


همکاری، هماهنگی و هم افزایی دستگاه های دولتی با تشکیلات قضایی بسیار مؤثر بوده و ما نیز براین اساس بر ایجاد امنیت، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: همکاری، هماهنگی و هم افزایی دستگاه های دولتی با تشکیلات قضایی بسیار مؤثر بوده و ما نیز براین اساس بر ایجاد امنیت، رفاه و آسایش مردم متفق القول هستیم.

بهرام سرمست در دیدار رییس و معاونان دادگستری کل و تشکیلات قضایی استان با وی، اظهار کرد: ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران براساس تفکیک قوا بوده و درعین حال همکاری و هم افزایی میان آن ها هم پیش بینی شده و ما نیز پای بند این سیاست هستیم.

وی افزود: مرحوم شهید رحمتی و آیت الله آل هاشم فضای بسیار مثبتی در استان به وجود آورده بودند و با فقدان آن ها خلایی در امور استان ایجاد شد که جبران این خلاء علاوه بر دستگاه های اجرایی بر دوش دادگستری نیز بود.

وی ادامه داد: در شورای تأمین که نقش حساسی در استان دارد استاندار حق تصمیم گیری دارد، اما ما به روح قانون و تعامل با اعضای شورای تأمین که نقش سازنده و مؤثر در آرامش فضای استان دارد، تاکید می کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد: اگر همکاری، هماهنگی و تعامل بین دو قوه مجریه و قضاییه نباشد مردم متضرر می شوند که حاصل این خسران و ضرر، عدم رضایت مردم از نظام و حاکمیت خواهد بود.


برچسب ها: دستگاه های دولتی - آذربایجان شرقی - هم افزایی - دستگاه - همکاری - استاندار آذربایجان شرقی - تشکیلات
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امنیت و آرامش مرهون همکاری دولت و دستگاه قضایی است

ایجاد امنیت و آرامش مرهون همکاری دولت و دستگاه قضایی است