مطالب مرتبط:
تردد وسایل نقلیه با پلاک مخدوش جرم است
برخورد پلیس با وسایل نقلیه دودزا و دارای نقص فنی
یک سال حبس در انتظار مخدوش کنندگان پلاک خودرو
برخورد جدی پلیس با وسایل نقلیه دودزا در تهران
نماینده رودبار: احداث عوارضی در مسیر تردد مردم رودبار باعث نارضایتی می شود + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 22:452024-10-20اجتماعي

تردد وسایل نقلیه با پلاک مخدوش جرم است


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تردد وسایل نقلیه با پلاک مخدوش در استان جرم است و پلیس با متخلفان این حوزه برخورد قاطعانه خواهد کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تردد وسایل نقلیه با پلاک مخدوش در استان جرم است و پلیس با متخلفان این حوزه برخورد قاطعانه خواهد کرد.

سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به همراهی خوب مردم این استان با پلیس، افزود: جرم سرقت در استان کاهش 17 درصدی داشته است و در بحث کشفیات، سال گذشته 36 درصد افزایش کشفیات داشته ایم که امسال این آمار در استان بالای 45 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی به تجمعات و نحوه برخورد پلیس با آنها اشاره و اظهارکرد: خوشبختانه در کهکیلویه و بویراحمد کمترین هزینه را در زمان تجمعات داشته ایم و نشان دهنده تدابیر پلیس در این زمینه بوده است.

جانشین فراجا با تاکید بر اینکه نگهداری سلاح غیرمجاز جرم است، خاطرنشان کرد: استفاده غیرمجاز از سلاح مجاز نیز باعث بروز آسیب های جدی به شهروندان این استان شده است که لازم است با فرهنگ سازی درست در این حوزه از به وجود آمدن خسارات احتمالی جلوگیری شود.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - وسایل نقلیه - استان - پلاک مخدوش - بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - نماینده ولی فقیه در استان
آخرین اخبار سرویس:

تردد وسایل نقلیه با پلاک مخدوش جرم است

تردد وسایل نقلیه با پلاک مخدوش جرم است