مطالب مرتبط:
دیدار پزشکیان و پوتین زیر ذره بین رسانه ها/ هراس غرب از ائتلاف تهران -مسکو
احمد مسجدجامعی: شهرداری ها بسته به نگاه شان، با روز تهران همراه بودند/ بعضی ها واقعا شهر را همین آهن و سیمان می دیدند/ کار خیری بالاتر از رعایت حق شهر و حقوق شهروندان نیست
سخنگوی صنعت آب : مدیریت مصرف 20 درصدی تامین آب پایدار تهران را ممکن می کند
سرقت کتاب های کتابخانه آیت الله طالقانی و شکایت شهرداری تهران/ پرونده سرقت در پلیس آگاهی باز است 
بنرهای جدید شهرداری تهران با تصاویر عراقچی، قاآنی، پزشکیان و قالیباف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 11:452024-10-13اجتماعي

عملکرد HSE مناطق شهرداری تهران زیر ذره بین مدیریت بحران


رییس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارزشیابی عملکرد سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در 6 ماهه اول سال جاری در مناطق 22 گانه شهرداری تهران خبر داد.

- رییس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارزشیابی عملکرد سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در 6 ماهه اول سال جاری در مناطق 22 گانه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید سجاد موسوی رییس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره نظارت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر عملکرد (HSE) مناطق گفت: ارزیابی عملکرد HSE شش ماهه اول سال جاری بر اساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهرداری تهران با هدف اطمینان از اجرای الزامات HSE در مناطق 22 گانه شهرداری تهران انجام شد که نتایج این ارزیابی ها به مناطق 22 گانه و دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد ارائه خواهد شد.

موسوی افزود: این ارزیابی با هدف دستیابی به اصل بهبود مستمر در حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست و به منظور بهبود عملکرد و مدیریت مؤثر فرآیندها، بر مبنای 4 معیار اصلی مدیریت HSE و 48 شاخص انجام شد.

وی با اشاره به دستاوردهای این دوره از ارزیابی ها گفت: از جمله این دستاوردها می توان به دریافت بازخوردهای لازم از محیط های درونی و پیرامونی، شناس


برچسب ها: شهرداری تهران - مدیریت بحران - تهران - مناطق 22 گانه - عملکرد - شهرداری - شهر تهران
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد HSE مناطق شهرداری تهران زیر ذره بین مدیریت بحران

عملکرد HSE مناطق شهرداری تهران زیر ذره بین مدیریت بحران