مطالب مرتبط:
مدیرکل میراث فرهنگی فارس منکرِ پیشروی مترو تا حافظیه است/ عضو شورای شهر شیراز: اجرای طرح بدون مصوبه شورای ترافیک و استان انجام شده است
واریز 2 یارانه نقدی به حساب سرپرستان از مهر | پرداخت یارانه 400 + 660 هزار تومانی برای این دهک ها
400 هزار نفر در صف وام فرزند آوری/ اسامی بانک های وام دهنده + جدول
افزایش 60/000 تومانی یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی | یارانه ها امسال افزایش می یابد ؟ | ثبت نام جدید برای پرداخت یارانه نقدی
پرداخت 20 همت وام فرزندآوری/ 400 هزار نفر در صف + جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 08:302024-10-06سياسي

بیش از 400 رویداد فرهنگی در شهر بیرجند برگزار کردیم


ما بر سر قول خود در زمینه اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هستیم و بیش از 400 رویداد فرهنگی را در قسمت های مختلف شهر بیرجند برگزار کردیم.

- بیرجند- شهردار بیرجند گفت: ما بر سر قول خود در زمینه اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هستیم و بیش از 400 رویداد فرهنگی را در قسمت های مختلف شهر بیرجند برگزار کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی بهترین شنبه شب در مراسم جشن ستارگان تجلیل از برترین های کنکور شهرستان بیرجند اظهار کرد: اولین مکان های مدنی و شهری مبتنی بر تأمین آب و غذا بود ولی بعد از انقلاب صنعتی تحول بزرگی را در زندگی بشر به وجود آورد.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه در نهایت بسیاری از شهرها بر پایه صنعت و رشد صنعتی شکل گرفتند، بیان کرد: اما بعد از سال ها انسان دریافت که با زندگی صنعتی به شدت به محیط زیست آسیب رسانده است و در صدد ترمیم این آسیب ها برآمد.

بهترین ادامه داد: در این راستا انسان از شهر صنعتی فاصله گرفت و به شهر پاک رسید و اقدامات محیط زیستی متعددی را انجام دید ولی باز هم دریافت این نوع نگاه نیز پاسخگو نیست و در نهایت امروز به سمت شهر فرهنگی رفت.

وی بیان کرد: بر پایه همین فکر شهرداری بیرجند علاوه بر زیرساخت های شهری و پروژه های عمرانی کمبودهای فرهنگی را نیز در شهر حس کرد.


برچسب ها: بیرجند - رویداد فرهنگی - فعالیت های فرهنگی - فرهنگی - شهر بیرجند - شهردار بیرجند - بیش از 400
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 400 رویداد فرهنگی در شهر بیرجند برگزار کردیم

بیش از 400 رویداد فرهنگی در شهر بیرجند برگزار کردیم