مطالب مرتبط:
تبعیض جنسیتی در نظام آموزشی ایران نداریم/ فاصله 10 درصدی سطح تحصیلات در شهرها و روستاها
پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل: ایران آمادگی دارد با قدرت های جهان، مراودات اقتصادی و سیاسی مؤثر داشته باشد
ووشو جوانان جهان| نخستین مدال کاروان ایران به رنگ نقره
پزشکیان پیام صلح دوستی ایران را به گوش جهان رساند
ایران در برابر جهان؛ چگونه ملت ایران از خاک خود دفاع کرد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 14:102024-09-25سياسي

نظام قضایی ایران را باید در سطح جهان تبیین کنیم


رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به اقدامات موثر مرکز وکلا در عرصه بین المللی گفت: باید دیپلماسی قضایی را در سطح بین المللی تقویت کنیم و نظام قضایی ایران را در سطح جهان تبیین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حیدر آسیابی رییس کل دادگستری استان گلستان در دیداری صمیمی از حضور رییس مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه و هیات همراه تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: سابقه آشنایی ما با رییس مرکز وکلا قوه قضایه به بیش از دو دهه قبل می رسد و به خوبی با روحیه جهادی و تلاش های ایشان آشنایی کامل داریم.

وی ابراز رضایت ریاست قوه قضاییه و بیان ایشان از عملیاتی سازی سند تحول قضایی از سوی مرکز را افتخاری بزرگ برای این مجموعه دانست و گفت: در بحث حقوق عامه مرکز حقیقتاً اقدامات شایسته ای انجام داده است.

رییس کل دادگستری استان گلستان حضور مرکز در ارائه خدمات حقوقی ومعاضدت های قضایی در زندان ها، مساجد و بحث راه اندازی سامانه 129 و ارائه کارشناسی های جدید را یک نوآوری برای کشور قلمداد کرد و گفت: ما در حوزه کارشناسی در برخی زمینه ها و موضوعات کمبود کارشناسی داشتیم که در رشته های جدید همچون هوش مصنوعی و فضای مجازی با مشکل مواجه بودیم که مرکز توانست با اقدامات خود این کمبودها را پوشش دهد.


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان گلستان - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - استان گلستان - قضایی - دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

نظام قضایی ایران را باید در سطح جهان تبیین کنیم

نظام قضایی ایران را باید در سطح جهان تبیین کنیم