مطالب مرتبط:
رقم نهایی و جدید حقوق بازنشستگان اعلام شد/ محاسبه متناسب سازی کلید خورد
پیامی مهمی که اخیرا آمریکا داد و سبب شد عراقچی بگوید «در نیویورک چند روزی بیشتر می مانم» / مذاکرات از نیویورک کلید می خورد؟
حذف مشاورین املاک کلید خورد؟
حذف مشاورین املاک کلید خورد
پیامی مهمی که اخیرا آمریکا داد و سبب شد عراقچی بگوید «در نیویورک چند روزی بیشتر می مانم» / مذاکرات از نیویورک کلید می خورد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 23:352024-09-24سياسي

طرح سؤال از شهردار کاشمر کلید خورد


عضو شورای شهر کاشمر طرح سؤال از شهردار کاشمر را کلید زد و باید جواد کوهسرخی، شهردار این شهر برای پاسخگویی به سؤالات مطرح شده از سوی این عضو شورا در حوزه های مختلف در جلسه رسمی این نهاد مردمی حضور یابد.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای شهر کاشمر طرح سؤال از شهردار کاشمر را کلید زد و باید جواد کوهسرخی، شهردار این شهر برای پاسخگویی به سؤالات مطرح شده از سوی این عضو شورا در حوزه های مختلف در جلسه رسمی این نهاد مردمی حضور یابد.

محمد صادقی عضو شورای شهر کاشمر سه شنبه شب در صد و چهلمین جلسه شورای شهر گفت: بر اساس قانون یک یا چند نفر از اعضاء شورای شهر در خصوص عملکرد شهردار یا عملیات های شهرداری به دلیل عدم انجام و کوتاهی در وظایف قانونی می توانند به عنوان تذکر و در ادامه طرح سؤال و همچنین استیضاح موضوع را به رأی گیری بگذارند.

وی گفت: گرچه تاکنون چندین بار به صورت شفاهی به شهردار مواردی، تذکر داده شده اما عملاً نه تنها اقدامی از سوی شهردار صورت نگرفته بلکه ایشان به شورا هم جوابگو نیستند.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه بارها موضوعات مختلفی را مطرح کرده و از شهردار خواسته شده پاسخ دهند اما اتفاقی نیفتاده است، افزود: یکی از سؤالات مورد نظر از شهرداری موضوع عدم تعیین تکلیف 1400 متر زمین اطراف بنای تاریخی خانه دانش که شهردار برخلاف مص


برچسب ها: عضو شورای شهر کاشمر - شهردار - شورای شهر - عضو شورا - عضو شورای شهر - شهردار کاشمر - پاسخگویی به سؤالات
آخرین اخبار سرویس:

طرح سؤال از شهردار کاشمر کلید خورد

طرح سؤال از شهردار کاشمر کلید خورد