مطالب مرتبط:
جمعه نصر
اولین واکنش هان کانگ به کسب جایزه نوبل ادبی
ریزش خانه تاریخی صادقیان گرگان/ بی ادبی مدیرکل به خبرنگار
اولین واکنش هان کانگ به کسب جایزه نوبل ادبی
آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 10:452024-10-13سياسي

نشست ادبی و شعرخوانی «جمعه نصر» برگزار شد


نشست ادبی «جمعه نصر» به مناسبت گرامیداشت نماز جمعه نصر مقام معظم رهبری با حضور جمعی از اهالی شعر و ادب حوزه ایران فرهنگی توسط گروه بین المللی هندیران برگزار شد.

- نشست ادبی جمعه نصر به مناسبت گرامیداشت نماز جمعه نصر مقام معظم رهبری با حضور جمعی از اهالی شعر و ادب حوزه ایران فرهنگی توسط گروه بین المللی هندیران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا حضور جمعی از اهالی شعر و ادب حوزه ایران فرهنگی با مدیریت علیرضا قزوه و اجرای سید مسعود علوی تبار توسط گروه بین المللی هندیران برگزار شد.

در ابتدای این محفل غلام اشرف قادری رییس بخش زبان و ادبیات فارسی جی اف کالج شاه جهانپور هندوستان گفت: مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای، در هندوستان به ویژه در میان مسلمانان و دیگر گروه های اجتماعی محبوبیت بسیار زیادی دارند.

علت این محبوبیت به مواضع ایشان در حمایت از حقوق مردم فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی در برابر تجاوزات اسراییل و ظلم و استکبار جهانی است.

وی افزود: در سال های اخیر، با افزایش و گسترش دامنه روابط کشورهای ایران و هند، فعالیت های فرهنگی و دینی نیز به میزان این محبوبیت افزوده است.

در شهرهایی مانند دهلی نو، بمبیی و کلکته، مراسمات و تجمعات مذهبی بسیاری به مناسبت های مختلف برگزار می شود که نشان دهنده تأثیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جامعه مسل


برچسب ها: حوزه ایران فرهنگی - مقام معظم رهبری - ایران فرهنگی - بین المللی - نشست ادبی - مقام معظم - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

نشست ادبی و شعرخوانی «جمعه نصر» برگزار شد

نشست ادبی و شعرخوانی «جمعه نصر» برگزار شد