مطالب مرتبط:
کشف 2 میلیارد تومان بلوریجات قاچاق در جنوب تهران
کشف تونل زیرزمینی انتقال سوخت قاچاق در بندرعباس
کشف تونل زیرزمینی انتقال سوخت قاچاق در بندرعباس
کشف تونل زیرزمینی انتقال سوخت قاچاق بندرعباس
کشف تونل زیرزمینی انتقال سوخت قاچاق بندرعباس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 10:202024-10-20اقتصادي

کشف بیش از 22 هزار قلم بلوریجات قاچاق


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 22 هزار قلم بلوریجات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان برآورد کرده اند.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 22 هزار قلم بلوریجات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان برآورد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل بلوریجات قاچاق در محدوده جاده قدیم قم شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز شد یک دستگاه حامل کالای قاچاق تحت پوشش بار قانونی از شهر رامشیر به سمت تهران در حرکت است که در جاده قدیم قم، بعد از خیابان قدمی رؤیت ضرورتاً مأمورین این پلیس خودروهای مذکور را متوقف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که اقدام به جا ساز و اختفا کالاها تحت پوشش ضایعات پلاستیکی کرده و با یک فقره بارنامه غیر اقدام به حمل مقادیری کالا کرده است در حالی است که پس از بازدید مشاهده شد بار خارجی و بارنامه، اسناد و مدارک گمرکی ساختگی است.


برچسب ها: رییس پلیس امنیت اقتصادی - پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - امنیت اقتصادی - قاچاق - پلیس امنیت - رییس پلیس
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 22 هزار قلم بلوریجات قاچاق

کشف بیش از 22 هزار قلم بلوریجات قاچاق