مطالب مرتبط:
بازدید مدیرکل هنرهای نمایش از دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک
«دیدار»، جشنواره آثار نمایش خانگی آغاز به کار کرد
آغاز به کار نخستین جشنواره «دیدار» برای آثار نمایش خانگی
پوستر/برگزاری جشنواره «ابوذر» در استان بوشهر
برگزاری جشنواره «ابوذر» در استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 10:202024-10-21فرهنگي

برگزاری درست جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آغاز موفقیت های بعدی است


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد با حضور در دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در جریان تازه ترین فعالیت های انجام گرفته ستاد برگزاری این رویداد قرار گرفت.

- برگزاری درست جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آغاز موفقیت های بعدی است مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد با حضور در دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در جریان تازه ترین فعالیت های انجام گرفته ستاد برگزاری این رویداد قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، حمید نیلی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه روز یکشنبه بیست و نهم مهر با حضور در دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان-همدان، در جریان تازه ترین فعالیت های انجام گرفته ستاد برگزاری این رویداد در تهران و همدان قرار گرفت.

غلامرضا نعمتی معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی، توحید معصومی مشاور عالی مدیرکل هنرهای نمایشی، رضا بروزمند خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی ایران و مژگان وکیلی آذر مدیر امور بین الملل اداره کل هنرهای نمایشی از جمله افرادی بودند که مدیرکل هنرهای نمایشی را در این دیدار همراهی کردند.


برچسب ها: تئاتر کودک و نوجوان - کودک و نوجوان - تئاتر کودک - مدیرکل هنرهای نمایشی - وزارت فرهنگ و ارشاد - جشنواره تئاتر کودک و نوجوان - جشنواره
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری درست جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آغاز موفقیت های بعدی است

برگزاری درست جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آغاز موفقیت های بعدی است