مطالب مرتبط:
حکم آیت الله خامنه ای درباره مبلغ بیمه ها برای هزینه درمان
مردم فلوریدا وسایل آسیب دیده خود را بیرون می گذارند تا شرکت های بیمه آنها را ارزیابی کرده و هزینه تعویض را پرداخت کنند + فیلم
برای اثبات بیمه های پرداخت نشده چه باید کرد؟
روزانه 6 هزار نسخه سرپایی بیمه سلامت در بیمارستان های زنجان ثبت می شود
مولفه های اثرگذار بر امنیت غذایی / سهم امنیت غذایی بر هزینه های بهداشت و درمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 12:252024-10-15اقتصادي

پرداخت بخشی از هزینه درمان ناباروی توسط بیمه سلامت ایرانیان


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه 1558 زوج نابارور از آغاز اجرای طرح تاکنون در استان شناسایی و در سامانه بیمه سلامت نشان دار شده اند، - ایسنا/زنجان مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه 1558 زوج نابارور از آغاز اجرای طرح تاکنون در استان شناسایی و در سامانه بیمه سلامت نشان دار شده اند، گفت: 70 درصد هزینه های مربوط به درمان ناباروری زوج ها توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.

سعید کرمی زنجانی امروز (سه شنبه 24 مهر ماه) در نشست خبری، با اشاره به اقدامات انجام شده، اظهار کرد: 53 درصد جمعیت استان معادل 611 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند و 63 درصد جمعیت تحت پوشش سازمان را روستاییان تشکیل می دهند.

23 درصد جمعیت صندوق اداره کل را بیمه شدگان سلامت همگانی، 11 درصد را کارمندان و پنج درصد را نیز سایر اقشار تشکیل می دهند.

وی عنوان کرد: در 6 ماه گذشته بیش از 25 هزار عملیات بیمه گری این سازمان در استان انجام شده است و روزانه به طور میانگین بیش از 6 هزار نسخه سرپایی و حدود 300 مراجعه بستری موقت بیمه سلامت در بیمارستان های استان ثبت می شود.

کرمی زنجانی با بیان اینکه هزینه های ماهانه اسناد پزشکی این اداره کل بالغ بر 600 میلیارد ریال است، تصریح کرد: هم اکنون 15 کارشناس در بیمارستان های طرف قرارداد مشغول به کار هستند و از سال 1400 نیز پاسخگویی


برچسب ها: بیمه سلامت - سلامت - مدیرکل بیمه سلامت - بیمه - استان - درصد - زوج نابارور
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بخشی از هزینه درمان ناباروی توسط بیمه سلامت ایرانیان

پرداخت بخشی از هزینه درمان ناباروی توسط بیمه سلامت ایرانیان