مطالب مرتبط:
وظیفه ما حمایت بی قید و شرط از جبهه مقاومت است
جبهه مقاومت از مشکلات گذر می کند
لزوم تبیین منطق و گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت/ شبهه زدایی از اذهان مردم بویژه نسل جوان
مشعل مقاومت با شهادت هر فرد در جبهه مقاومت روشن تر خواهد شد
فلسطین یکی از صحنه های جبهه مقاومت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1403 ساعت 13:002024-10-18سياسي

وظیفه ما حمایت بی قید و شرط از جبهه مقاومت است


رژیم صهیونیستی بداند که با شهادت هر فرد در جبهه مقاومت، مشعل مقاومت روشن تر خواهد شد و هزاران مبارز دیگر با خون شهدا به صحنه خواهند آمد.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بداند که با شهادت هر فرد در جبهه مقاومت، مشعل مقاومت روشن تر خواهد شد و هزاران مبارز دیگر با خون شهدا به صحنه خواهند آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین پایانی نهمین اجلاس بین المللی مجاهدان در غربت در مشهد افزود: رژیم صهیونیستی هر موشکی که به قلب غزه می زند، دل های پرایمان را شعله ورتر می کند و هزاران مشت گره کرده را علیه خود بر می انگیزد.

وی با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان نشانگر وحشت، ترس و شکست دشمنان اسلام است، بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی با همه حمایت هایی که دارد به زانو در خواهد آمد و در هیچ جا آرامش نخواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: آن ها نمی دانند که با شهادت هر فرد در جبهه مقاومت مشعل مقاومت روشن تر خواهد شد و هزاران مبارز دیگر با خون شهدا به صحنه خواهند آمد.

وی اظهار کرد: به دشمنان می گوییم کوچکتر از آن هستید که در مقابل اراده کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت بایستید و توان ایستادگی داشته باشید.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - فرمانده نیروی دریایی ارتش - صهیونیستی - فرمانده نیروی دریایی - نیروی دریایی ارتش - جبهه مقاومت - مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه ما حمایت بی قید و شرط از جبهه مقاومت است

وظیفه ما حمایت بی قید و شرط از جبهه مقاومت است