مطالب مرتبط:
پزشکیان: دولت وفاق ملی، کسب رضایت مردم را یک اصل محوری می داند
یوسف نژاد: باید درباره اصلاحات اقتصادی به توافق برسیم / امسال شرایط بودجه نویسی استثنایی است / دولت باید حداکثر لایحه بودجه را تا اول آبان به مجلس تحویل دهد / مشکلات بسیار زیاد است باید اولویت بندی کنیم
راهبردی که همسایگان ایران را در اولویت قرار می دهد/ دولت چهاردهم در مسیر سیاست خارجه شهید رییسی
5 بازیکن سپاهان به تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
رییس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن با عراقچی دیدار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 14:402024-10-14سياسي

مجری گفتمان دولت وفاق ملی هستیم/ انتصاب جوانان در اولویت است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما مجری گفتمان دولت وفاق ملی در استان هستیم، گفت: در انتصاب ها باید به جوانان میدان دهیم تا برای آینده، - تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما مجری گفتمان دولت وفاق ملی در استان هستیم، گفت: در انتصاب ها باید به جوانان میدان دهیم تا برای آینده، مدیران مجرب، متخصص و کاربلد تربیت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه باید کاری کنیم تا مردم ثمره انتخاب دکتر پزشکیان را به عینه ببینند، گفت: تمام تلاش ما این است که دولت وفاق ملی به عنوان یک جریان و سیر تاریخی موفق باشد و همه برای تحقق این مهم وظیفه داریم.

وی افزود: در تاریخ این مرزوبوم افراد و چهره های زیادی نقش آفرینی کرده اند که تأثیر اقدامات و اندیشه های آنان امروز دیده می شود.

سرمست گفت: آذربایجان در تاریخ معاصر این کشور همواره خط شکن بوده و آخرین مورد آن در انتخاب دکتر پزشکیان به ریاست جمهوری اتفاق افتاد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه گفتمان دکتر پزشکیان منحصر به خود ایشان است، افزود: ما امروز مجری گفتمان این دولت یعنی وفاق ملی هستیم، اما گاهی از وفاق ملی سوءبرداشت می شود و باید بین وفاق و نفاق تفاوت قائل شویم.


برچسب ها: دولت وفاق ملی - استاندار آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی - آذربایجان - استان - جوانان - انتصاب
آخرین اخبار سرویس:

مجری گفتمان دولت وفاق ملی هستیم/ انتصاب جوانان در اولویت است

مجری گفتمان دولت وفاق ملی هستیم/ انتصاب جوانان در اولویت است