مطالب مرتبط:
489 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام ارسال شد
350 اثر به سوگواره ملی کودکان و نوجوانان حسینی در زنجان ارسال شد
550 اثر به دهمین مهرواره ملی «شعر وحدت سرزمین برادری» ارسال شد
ارسال بیش از هزار اثر به سومین جشنواره ملی «ذکر»
489 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام رسید 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 11:002024-09-23فرهنگي

ارسال 723 اثر به دبیرخانه سوگواره ملی «مَحرم و مُحرم» در لرستان


رییس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره سوگواره ملی «مَحرم و مُحرم» گفت: 723 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده است.

- ارسال 723 اثر به دبیرخانه سوگواره ملی مَحرم و مُحرم در لرستان ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره سوگواره ملی مَحرم و مُحرم گفت: 723 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده است.

فرهاد فرامرزیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه سوگواره ملی مَحرم و مُحرم در هفت بخش شعر بومی، پادکست، تایپوگرافی، پوستر، داستان کوتاه و دلنوشته و خبر و عکس برگزار شده است، ادامه داد: این سوگواره در محورهای آیین های عزاداری اقوام ایرانی در ماه محرم، کودکان و محرم، زنان و محرم، مواکب مردمی، عزاداری اهل سنت در سوگ آل الله، پیاده روی اربعین، شهدا و اصحاب امام حسین (ع)، اسرای کربلا، امر به معروف و نهی از منکر و سایر موضوعات مرتبط برگزار شد.

وی اظهار کرد: برای اولین بار هفت دبیرخانه اقماری در واحدهای جهاد دانشگاهی در استان های لرستان، کرمانشاه، کردستان، ایلام، خوزستان، همدان و مرکزی تشکیل و دبیرخانه هریک از بخش های هفت گانه سوگواره در این استان ها مستقر شد.


برچسب ها: سوگواره - رییس جهاد دانشگاهی لرستان - جهاد دانشگاهی لرستان - رییس جهاد دانشگاهی - دبیرخانه - لرستان - سیزدهمین دوره
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 723 اثر به دبیرخانه سوگواره ملی «مَحرم و مُحرم» در لرستان

ارسال 723 اثر به دبیرخانه سوگواره ملی «مَحرم و مُحرم» در لرستان