مطالب مرتبط:
واکنش شهر فرودگاهی امام به اختلال در سیستم پرداخت ارز مسافرتی
دست اعضای فاسد شورای شهر و شهرداری رو شد
امام جمعه کاشان: جایگاه معلمی و تعلیم و تربیت در ردیف جایگاه شهداست
تصاویر/ کلاس تفسیر قرآن امام جمعه عالیشهر
عیادت امام جمعه بوشهر از چهره ماندگار استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 12:002024-10-15سياسي

واکنش امام جمعه سمنان به سفر خارجی اعضای شورا/ انتقاد از توسعه کاریکاتوری شهر


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به سفر اخیر شهردار و اعضای شورای شهر به چین و ازبکستان(سمرقند و بخارا)، انجام برخی سفرهای خارجی و آشنایی با پروژه های شهری دیگر کشورها را مفید و موثر ارزیابی کرد و گفت: - ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به سفر اخیر شهردار و اعضای شورای شهر به چین و ازبکستان(سمرقند و بخارا)، انجام برخی سفرهای خارجی و آشنایی با پروژه های شهری دیگر کشورها را مفید و موثر ارزیابی کرد و گفت: باید اهداف و دستاوردهای چنین سفرهایی برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی 24 مهرماه با حضور در صحن علنی پارلمان شهری و در نشستی با اعضای شورای شهر سمنان اظهار کرد: انجام سفرهایی از این دست حتما دستاوردها و منافعی برای شهر به همراه دارد.

وی با بیان اینکه چرایی انجام این سفرها نباید در اذهان عمومی مبهم باقی بماند ادامه داد: بازدید مدیریت شهری و اعضای شورا از طرح ها و پروژه های شهری دیگر کشورها حتما منافعی به همراه داشته لذا اعضای شورا باید در این زمینه ها روشنگری کنند تا به برخی شایعات دامن زده نشود.

نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم توجه به روشنگری و شفافیت تاکید و خاطرنشان کرد: مردم باید در جریان امور مربوط به شهر قرار گیرند.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - اعضای شورای شهر - امام جمعه سمنان - اعضای شورای - نماینده ولی فقیه - پروژه های شهری - امام جمعه
آخرین اخبار سرویس:

واکنش امام جمعه سمنان به سفر خارجی اعضای شورا/ انتقاد از توسعه کاریکاتوری شهر

واکنش امام جمعه سمنان به سفر خارجی اعضای شورا/ انتقاد از توسعه کاریکاتوری شهر