مطالب مرتبط:
طرد 4800 نفر تبعه خارجی مجرم از استان البرز
تولیدکنندگان مواد غذایی حق استفاده از اتباع خارجی اعم از مجاز و غیرمجاز را ندارند/ با متخلفین عدم رعایت سود سپرده های بانکی برخورد شده است
ممنوعیت بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در گناوه، جم و عسلویه استان بوشهر
ممنوعیت بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در سه شهرستان بوشهر
 27 هزار دانش آموز اتباع سال گذشته در مدارس البرز حضور داشتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 21:302024-10-09اجتماعي

تشدید برخورد با اتباع غیرمجاز در البرز؛ طرد بیش از 4800 نفر


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز از تشدید برخورد با اتباع غیرمجاز خبر داد و اعلام کرد که تاکنون بیش از 4800 نفر از اتباع غیرمجاز از کشور طرد شده اند.

- تشدید برخورد با اتباع غیرمجاز در البرز؛ طرد بیش از 4800 نفر مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز از تشدید برخورد با اتباع غیرمجاز خبر داد و اعلام کرد که تاکنون بیش از 4800 نفر از اتباع غیرمجاز از کشور طرد شده اند.

 مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با اشاره به اینکه بیشترین اتباع غیرمجاز در شهرستان های کرج، فردیس، ساوجبلاغ و نظرآباد ساکن هستند، گفت: 4 هزار و 800 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز از کشور ترد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سیروس دهقان شیری؛ مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بعد از ظهر امروز در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم البرز که سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: اجرای طرح ربیع، ناامن کردن استان برای اتباع خارجی غیرمجاز، شناسایی و طرد کودکان کار و متکدیان و معتادان متجاهر، شناسایی و برخورد با کارفرمایان متخلف از جمله اقدامات انجام شده در چند ماهه گذشته بوده است.

وی افزود: در ارتباط با کارفرمایان متخلف تاکنون 721 مورد بازرسی انجام شده که به شناسایی یک هزار و 348 تبعه غیرمجاز منجر شده است.


برچسب ها: اتباع غیرمجاز - اتباع - غیرمجاز - مدیرکل امور - البرز - استانداری البرز - مهاجرین
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با اتباع غیرمجاز در البرز؛ طرد بیش از 4800 نفر

تشدید برخورد با اتباع غیرمجاز در البرز؛ طرد بیش از 4800 نفر