مطالب مرتبط:
الهلال جای استقلال را گرفت / پرسپولیس کجاست؟
درویش: جای کریم باقری در پرسپولیس خالی بود
الهلال جای استقلال را گرفت / پرسپولیس کجاست؟
درویش: جای کریم باقری در لشکر پرسپولیس خالی بود
الهلال جای استقلال را گرفت / پرسپولیس کجاست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1403 ساعت 08:352024-10-11سياسي

نباید به جای توجه به دشمن، مشغول مناقشه داخلی شد


ایمان، عدالت، دین داری، دوری از اسراف و تجمل، سلامت دینی و اخلاقی زمامداران، رواج اخلاق فاضله، آزادی فکر و بیان، استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و مردم سالاری دینی همه از ارزشهای انقلاب است.

- ایمان، عدالت، دین داری، دوری از اسراف و تجمل، سلامت دینی و اخلاقی زمامداران، رواج اخلاق فاضله، آزادی فکر و بیان، استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و مردم سالاری دینی همه از ارزشهای انقلاب است.

خبرگزاری مهر -گروه دین و اندیشه: کتاب ره نامه ، مجموعه 40 جلدی منتشرشده توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است که به موضوعات گوناگونی می پردازد و درواقع حاصل بیانات ایشان در موقعیت های مختلف است.

علی رضا بیابان نورد سروستانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، نگاهی تألیف گونه به جلد اول این مجموعه که با عنوان 18 ویژه اصول گرایی و اصلاح طلبی داشته است که در ادامه قسمت اول آن را می خوانید: انقلاب اسلامی ایران بر پایه اصول مستحکمی بناشده است، به طوری که مهم ترین ارزش های نزد ملل گوناگون نظیر عدالت، آزادی، استقلال را مدنظر قرارداد و حتی از آن ها فراتر اخلاق و معنویت را نیز در نظر گرفت و این انقلاب درواقع ترکیبی از عدالت خواهی، آزادی خواهی، مردم سالاری، معنویت و اخلاق است.


برچسب ها: سلامت دینی و اخلاقی - مردم سالاری دینی - انتشارات انقلاب اسلامی - مردم سالاری - اخلاق - حضرت آیت الله خامنه ای - عضو هیئت علمی دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

نباید به جای توجه به دشمن، مشغول مناقشه داخلی شد

نباید به جای توجه به دشمن، مشغول مناقشه داخلی شد