مطالب مرتبط:
گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و فرانسه
گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و فرانسه
گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و فرانسه
عراقچی در گفتگوی تلفنی به وزیر امور خارجه فرانسه چه گفت؟
تماس تلفنی عراقچی و گوترش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 13:152024-10-16بين الملل

گفتگوی تلفنی پزشکیان و سلطان عمان


سران ایران و عمان در گفتگوی تلفنی مسائل منطقه به ویژه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و نیز روابط دوجانبه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود پزشکیان ظهر امروز چهارشنبه در پاسخ به تماس تلفنی هیثم بن طارق سلطان عمان در پاسخ به ابراز خشنودی وی نسبت به روابط حسنه و مستحکم دو کشور و ابراز تمایل برای گسترش و تعمیق این روابط، متقابلا روابط صمیمی تهران-مسقط را باعث خرسندی خود دانست و بر عزم کشورمان برای تقویت بیش از پیش تعاملات فیمابین تاکید کرد.

رییس جمهور ارتقا و تعمیق روابط با عمان را جزو اولویت های سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در گسترش روابط با همسایگان برشمرد و افزود: تقویت روابط دوستانه و صمیمی میان کشورهای منطقه و نیز گسترش همکاری های منطقه ای ضامن رسیدن به یک نگاه و زبان مشترک برای حل مسائل منطقه ما به عنوان بستر توسعه جمعی کشورها و ارتقای رفاه، آرامش و آسایش ملت های ما است.

پزشکیان تقویت برادری میان کشورهای مسلمان منطقه را علاوه بر توصیه دینی و اعتقادی مبتنی بر سیره رسول گرامی اسلام (ص)، ضرورت مقطع مهم کنونی دانست و گفت: اگر ما کشورهای اسلامی با یکدیگر ید واحده باشیم، رژیم صهیونیستی جرأت نخواهد کرد اینگونه راحت جنایت کند و آمریکا و کشورهای غربی نیز از او حمایت کنند.


برچسب ها: روابط - گفتگوی تلفنی - مسائل منطقه - منطقه - جنایات رژیم صهیونیستی - سلطان عمان - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی پزشکیان و سلطان عمان

گفتگوی تلفنی پزشکیان و سلطان عمان