مطالب مرتبط:
احداث پروژه ریلی کرمان- سیرجان با ریل ذوب آهن اصفهان
احداث پروژه ریلی کرمان- سیرجان با ریل ذوب آهن اصفهان/مسیر بندرعباس- چابهار کوتاه تر می شود
نگاهی به استایل شیک و رسمی فریبا نادری در دانشگاه علوم پزشکی تهران/ کمک به مردم سرزمینم برای سلامت روان و جسم در جایگاه هنر+ تصاویر
احداث 44 چایخانه رضوی در فارس
احداث 44 چایخانه رضوی در فارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 08:402024-10-21اقتصادي

اخذ مجوز احداث 2 پروژه جدید در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از اخذ مجوز دو پروژه جدید در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از اخذ مجوز دو پروژه جدید در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان خبر داد.

کرمی پایدار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری انجام شده روز گذشته مجوز دو پروژه جدید برای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد شامل احداث ساختمان ستادی اورژانس پیش بیمارستانی و نیز احداث ساختمان مرکز مشاوره بیماری های رفتاری از سازمان برنامه و بودجه اخذ شد.

وی افزود: علاوه بر این، 25 پروژه در حال احداث شهرستان فاقد کمیسیون ماده 23 بودند که روز گذشته توانستیم کمیسیون ماده 23 این پروژه های در حال اجرا را از سازمان برنامه وبودجه اخذ کنیم.

کرمی پایدار با بیان اینکه در دو سه ماه اخیر حرکت خوبی در روند عملیات اجرایی پروژه های دانشکده علوم پزشکی شهرستان اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: نبود ساختمان ستادی برای اورژانس پیش بیمارستانی یکی از مشکلات شهرستان بود که با اخذ مجوز، احداث این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای 38 پروژه عمرانی در حوزه بهداشت این شهرستان، اظهار کرد: از این تعداد پروژه، سه مرکز خدمات جامع سلامت در روستای لک لک ، شهرک سیداح


برچسب ها: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد - علوم پزشکی - دانشکده - پروژه - پزشکی - اسدآباد - سازمان برنامه
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز احداث 2 پروژه جدید در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

اخذ مجوز احداث 2 پروژه جدید در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد