مطالب مرتبط:
نتانیاهو نباید فراموش کند اسراییل با تصمیم سازمان ملل بوجود آمد
هشدار گوترش به اسراییل برای هدف قرار دادن نیروهای حافظ صلح سازمان ملل
مکرون: نتانیاهو نباید فراموش کند اسراییل با تصمیم سازمان ملل بوجود آمد
مکرون: نتانیاهو نباید فراموش کند که اسراییل با قطعنامه سازمان ملل بوجود آمد
از حمایت تا محکومیت؛ انزوای تدریجی «اسراییل» در سازمان ملل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 11:252024-10-16بين الملل

لزوم اختصاص منابع سازمان ملل برای پایان دادن به خشونت اسراییل


نماینده پارلمان ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی گفت: بودجه و منابع سازمان ملل برای پایان دادن به اعمال خشونت آمیز رژیم صهیونیستی اختصاص داده شود.

- لزوم اختصاص منابع سازمان ملل برای پایان دادن به خشونت اسراییل نماینده پارلمان ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی گفت: بودجه و منابع سازمان ملل برای پایان دادن به اعمال خشونت آمیز رژیم صهیونیستی اختصاص داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر حسین ثابتی در نشست کمیته دائمی امور سازمان ملل با موضوع سیستم تأمین مالی سازمان ملل در محل برگزاری یکصد و چهل و نهمین مجمع بین المللی اتحادیه بین المجالس جهانی(IPU) در ژنو، گفت: تأمین مالی سیستم سازمان ملل متحد، چالشی پیچیده و چند وجهی است که برای پرداختن به آن یک دیدگاه انتقادی لازم است.

کمک های کشورهای عضو بر اساس فرمولی است که با وضعیت اقتصادی آنها مرتبط بوده که منجر به پرسش های مربوط به انصاف و برابری می شود.

مکانیزم های فعلی بار نامتناسبی را بر دوش کشورهای در حال پیشرفت می گذارد، لذا بر نیاز به ارزیابی مجدد ساختار تأمین مالی موجود تاکید می کند.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: همکاران گرامی با مشارکت فعال در فرایند بودجه و نظارت بر تخصیص منابع به تعهدات بین المللی، پارلمان ها می توانند نقش مهمی در حمایت از اولویت بندی برنامه ه


برچسب ها: اتحادیه بین المجالس جهانی - سازمان ملل - اتحادیه بین المجالس - سازمان - نماینده پارلمان - رژیم صهیونیستی - اختصاص
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اختصاص منابع سازمان ملل برای پایان دادن به خشونت اسراییل

لزوم اختصاص منابع سازمان ملل برای پایان دادن به خشونت اسراییل