مطالب مرتبط:
انصارالله یمن: آمریکا و انگلیس بهای حمله به ما را خواهند پرداخت/ پاسخ دردناک ما در راه است/ به حمایت از فلسطین و لبنان ادامه می دهیم
صادرات برق تجدیدپذیر در ایام غیرپیک آزاد است
کارشناس برق الکترونیک - آقا
پیشرفته ترین مرکز پایش شرکت های توزیع برق کشور در رشت افتتاح شد
تولید برق کافی برای 160000 خانوار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1403 ساعت 10:102024-10-18اقتصادي

مشترکان بسیار پرمصرف باید بهای برق را غیریارانه ای پرداخت کنند


مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت: مشترکان بسیار پرمصرف باید بهای برق مصرفی خود را به صورت غیریارانه ای پرداخت کنند.

- مشترکان بسیار پرمصرف باید بهای برق را غیریارانه ای پرداخت کنند مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت: مشترکان بسیار پرمصرف باید بهای برق مصرفی خود را به صورت غیریارانه ای پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالامیر یاقوتی، مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت: با توجه به اینکه از ماه های گرم تابستان خارج شده ایم، گفت: مشترکان باید در مصرف برق به این مهم توجه کرده و با در نظر گرفتن این نکته که الگوی مصرف در مناطق عادی از 300 کیلووات به 200 کیلووات کاهش یافته، مصرف برق خود را به گونه ای مدیریت کرده تا با قبض های سنگین مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت می کنند از حداکثر یارانه انرژی برخوردار می شوند و قبض های برق این مشترکان به طور معمول کمتر از 50 هزار تومان خواهد بود، اما برای مشترکان پرمصرفی که 2.

5 برابر بالاتر از الگو برق مصرف کنند، قبض های میلیونی صادر خواهد شد و باید بهای برق مصرفی خود را غیریارانه ای پرداخت کنند.

مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق تصریح کرد: مشترکان بسیار پرمصرف باید به فکر تأمین برق خود از طریق خرید از تابلو سبز و یا استفاده از پنل های خورشیدی و


برچسب ها: مصرف - مدیرکل امور - یارانه - پرداخت - صنعت برق - مشتریان - انرژی
آخرین اخبار سرویس:

مشترکان بسیار پرمصرف باید بهای برق را غیریارانه ای پرداخت کنند

مشترکان بسیار پرمصرف باید بهای برق را غیریارانه ای پرداخت کنند