مطالب مرتبط:
انتقال تجربیات آموزشی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر ارزشمند است
انتقال تجربیات آموزشی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر ارزشمند است
آغاز نهمین جشنواره «ایثار» دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی
نهمین جشنواره «ایثار» دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی آغاز شد
نهمین جشنواره «ایثار» دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی آغاز به کار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 13:252024-09-23دانش

لزوم انتقال تجربیات آموزشی به دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران انتقال تجربیات اساتید مشاور و اعضای هیئت علمی برای آموزش های دانشگاهی دانشجویان شاهد و ایثارگر را ارزشمند و ضروری عنوان کرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران انتقال تجربیات اساتید مشاور و اعضای هیئت علمی برای آموزش های دانشگاهی دانشجویان شاهد و ایثارگر را ارزشمند و ضروری عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در نشست اساتید مشاور، اعضای هیئت علمی، مدیران و کارشناسان شاهد و ایثارگر منطقه 10 آمایشی دانشگاه علوم پزشکی ایران به تشریح اهمیت آموزش به دانشجویان شاهد و ایثارگر به ویژه دانشجویانی که دارای سرپرست نیستند، پرداخت.

وی با اشاره به تجربیات 5 ساله خود در زمینه مسئولیت معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادوار گذشته ادامه داد: این نشست ها برای آشنایی و انتقال تجربیات برای جامعه دانشگاهی دانشجویان شاهد و ایثارگر ارزشمند و مفید است و ادای دین به خانواده شهدا و ایثارگر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه به وضعیت اسفبار حقوق بشر در دنیا به ویژه وضعیت جنگ غزه و جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: کسانی که امروزه ادعای حقوق بشر می کنند چشم خود را بر این جنایات بسته اند و صحنه های این جنگ نابرابر فراموش ناشدنی است.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی ایران - دانشجویان شاهد و ایثارگر - دانشگاه علوم پزشکی - شاهد و ایثارگر - دانشگاه علوم - علوم پزشکی - دانشجویان شاهد
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انتقال تجربیات آموزشی به دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی

لزوم انتقال تجربیات آموزشی به دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی