مطالب مرتبط:
«پویش خط خوش» به مناسبت روز بزرگداشت حافظ در رادیوی صبا
«پند من مبر از یاد» | معرفی کتاب «حافظ، مصلح اجتماعی»، به مناسبت روز بزرگداشت این شاعر
بزرگداشت حافظ در قلعه فلک الافلاک
گلباران آرامگاه حافظ به مناسبت روز بزرگداشت این شاعر بزرگ
بزرگداشت حافظ و مولانا برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 19:452024-10-10سياسي

از برپایی ارکستر شیراز تا تجلیل از حافظ پژوهان طی هفته بزرگداشت حافظ


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به برنامه های هفته بزرگداشت یادروز حافظ، از تلاش برای برپایی ارکستر بزرگ شیراز در حافظیه خبر داد و گفت: - ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به برنامه های هفته بزرگداشت یادروز حافظ، از تلاش برای برپایی ارکستر بزرگ شیراز در حافظیه خبر داد و گفت: همچنین فردا در نشست علمی یادروز حافظ، از حافظ پژوهان نقاط مختلف کشورمان تجلیل خواهد شد.

حمیدرضا قانعی امشب، 19 مهرماه در مراسم یادروز حافظ که هم اکنون در جوار آرامگاه حافظ در حال برگزاری است، گفت: امسال بیست و هشتمین یادروز حافظ را در شیراز برگزار می کنیم.

وی با یادآوری اینکه شورای سیاستگذاری هفته فرهنگی و هنری حافظ از 4 ماه پیش در شیراز تشکیل شد و بین دستگاه ها تقسیم بندی وظایف داشتیم، افزود: امسال یکی ازدرخشان ترین سال ها در اجرای برنامه های متنوع طی این هفته داشتیم.

قانعی یکی از این اتفاقات را اجرای نمایش موسیقایی لسان الغیب در جوار آرامگاه حافظ عنوان کرد و افزود: این تئاتر به مدت 4 شب در دو سانس مختلف برای مردم اجرا کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تصریح کرد: فردا با حضور جمع کثیری از اساتید دانشگاه های مختلف کشور نشست علمی یادروز حافظ با موضوع حافظ در سیطره جغرافیایی ایران در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگ


برچسب ها: یادروز حافظ - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - حافظ - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - شیراز - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

از برپایی ارکستر شیراز تا تجلیل از حافظ پژوهان طی هفته بزرگداشت حافظ

از برپایی ارکستر شیراز تا تجلیل از حافظ پژوهان طی هفته بزرگداشت حافظ