مطالب مرتبط:
اپل در ساخت آیفون SE 4 احتمالاً از مودم 5G سفارشی و تراشه A18 استفاده خواهد کرد
مجوز استفاده از خمس برای کمک به مردم لبنان
در سال 2025 از روبل دیجیتال استفاده خواهد شد به منظور بهبود مبارزه با پولشویی.
به نکات امنیتی در استفاده از کارت های بانکی دقت کنید
پزشکیان: استفاده بهینه از قابلیت ها و کارکرد های هوش مصنوعی موجب شتاب دهی به توسعه کشور می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 11:202024-10-06سياسي

دشمن از روزمرگی ما برای تحریف تاریخ استفاده می کند


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:یکی از آسیب های بزرگ در مسیر رشد انسان ها، مسئله «تحریف» است که در طول تاریخ، با آن مقابله شده است.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:یکی از آسیب های بزرگ در مسیر رشد انسان ها، مسئله تحریف است که در طول تاریخ، با آن مقابله شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی نذر قلم در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی عامل تزلزل جبهه استکبار شد، بیان کرد: زمانی که حق و باطل به اوج تقابل خود می رسند، به هر میزان که این تقابل بیشتر باشد، جبهه حق مورد آزمایش های بیشتری قرار می گیرد؛ چون مقابل تمام کفر ایستاده است، در طول تاریخ، هیچ مصیبتی به سنگینی واقعه کربلا و شهادت امام حسین (ع) نبود و اوج شکوه حق علیه باطل، ظهر روز عاشورا بود.

وی افزود: حضرت زینب (س) و کاروان اسرا با تلاش های خود از این تحریف جلوگیری کردند، یکی از آسیب های بزرگ در مسیر رشد انسان ها، مسئله تحریف است که در طول تاریخ، با آن مقابله شده است به عنوان نمونه بیان وصایای شهدا، یکی از موارد جلوگیری از تحریف و فراموش شدن یاد شهداست.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - معاون رییس جمهور - رییس بنیاد شهید - رییس جمهور - بنیاد شهید - ایثارگران - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از روزمرگی ما برای تحریف تاریخ استفاده می کند

دشمن از روزمرگی ما برای تحریف تاریخ استفاده می کند