مطالب مرتبط:
تشنگی جامعه درباره شناخت الگوهای انقلابی
حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم حضرت معصومه (س)+تصاویر
نامه زینب سلیمانی به رهبر انقلاب
فیلم | توصیه رهبر معظم انقلاب بر فقاهت در حوزه های علمیه
انتخاب نمایندگان حوزه های علمیه در شورای عالی انقلاب فرهنگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 17:202024-10-14فرهنگي

تشنگی جامعه درباره شناخت الگوهای انقلاب


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: وقتی کتاب «حوض خون» چاپ شد، مردم استقبال کردند و بارها به چاپ رسید؛ این موضوع نشان می دهد جامعه عطش و نیاز فراوانی برای استفاده از مبانی فرهنگی دارد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: وقتی کتاب حوض خون چاپ شد، مردم استقبال کردند و بارها به چاپ رسید؛ این موضوع نشان می دهد جامعه عطش و نیاز فراوانی برای استفاده از مبانی فرهنگی دارد.

مجید منادی در پیش همایش زن تراز انقلاب اسلامی ذیل کنگره بانوی مبارز و انقلابی خانم مرضیه حدیدچی که امروز 23 مهرماه در اهواز برگزار شد، گفت: شخصیت بانوی مجاهد خانم دباغ به عنوان مادر تراز انقلاب اسلامی ابعاد گوناگونی دارد که کمتر به آن پرداخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: برخی از کشورها که توان فرهنگی، هنری و رسانه ای بالایی دارند با ابزار فنی، مهارتی و هنری با وجود آنکه چهره های برجسته ای ندارند، یک داستان و افسانه را چنان می پرورانند و تولید محتوا می کنند که همه ما آنها را می شناسیم و آثار آنها مخاطب دارد.

این شاید ضعف فعالیت های ماست.

همایش هایی از این دست مخاطبانی از میان نخبگان، دانشگاهیان و طلاب دارند، اما وظیفه ما به عنوان دستگاه های اجرایی و فرهنگی این است که میان فعالان فرهنگی و مردم پیوند ایجاد کنیم.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ - انقلاب اسلامی - فرهنگ و ارشاد - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تشنگی جامعه درباره شناخت الگوهای انقلاب

تشنگی جامعه درباره شناخت الگوهای انقلاب