مطالب مرتبط:
رژیم صهیونیستی در جبهه مقاومت زمینگیر شده است
حمایت یزدی ها از جبهه مقاومت با تشکیل زنجیره انسانی + فیلم
نقش زنان در جبهه مقاومت، حیاتی و انکارناپذیر است/ تسلیت به فرماندهان مقاومت و تأکید بر نقش زنان در جهاد تبیین
مساجد بهترین مکان برای ثبت نام واعزام به جبهه مقاومت در لبنان است
با شهادت سیدحسن نصرالله روحیه شهادت طلبی در جبهه مقاومت تقویت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 12:202024-10-01سياسي

شجاعت نیروهای جبهه مقاومت ارزشمند و ستودنی است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شجاعت نیروهای مقاومت که امروزه با وجود تمامی خسارات در حال استقامت در برابر رژیم خون خوار صهیونیستی هستند بسیار ستودنی است.

- شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شجاعت نیروهای مقاومت که امروزه با وجود تمامی خسارات در حال استقامت در برابر رژیم خون خوار صهیونیستی هستند بسیار ستودنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی صبح امروز سه شنبه در نشست با مدیرکل، رؤسای ادارات و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این روزها صحبت از شهید بزرگ سیدحسن نصرالله است، بزرگ مردی که از سرزمین مبارک و پر برکتی برآمد و در سالیان عمر خود با مجاهدت، اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی به یک شخصیت جهانی تبدیل شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: سید صدرالدین عاملی نیز شخصیت گرانقدری بود که اصالت لبنانی داشت و در عراق به تحصیل پرداخت، ایشان یک برهه مفصل از زندگی خود را در اصفهان گذراند و فرزندان وی مانند امام موسی صدر از جمله عالمان برجسته و شامخ بودند.

وی ادامه داد: امام موسی صدر در لبنان موفقیت های بسیاری در امر تبلیغ کسب کرد و به یک شخصیت مهم و جهانی تبدیل شد که شیعیان، سنی ها و حتی مسیحیان را به خود جذب کرده بود.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - نماینده ولی فقیه - چهارمحال - بختیاری - نیروهای مقاومت - ولی فقیه - اداره کل تبلیغات اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

شجاعت نیروهای جبهه مقاومت ارزشمند و ستودنی است

شجاعت نیروهای جبهه مقاومت ارزشمند و ستودنی است