مطالب مرتبط:
همکاری قوه قضاییه و آموزش و پرورش در طرح «قاضی مدرسه»
دلایل اقتصادی، پشت پرده جاماندن هزاران دانش آموز ایرانی از تحصیل/ سکوت عجیب وزیر آموزش و پرورش درباره آمار تکان دهنده جاماندگان از تحصیل
سخنگوی دولت: 41 درصد از پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش پرداخت شد
روسای دانشگاه ها در اروپا؛ بین المللی سازی اولویت آموزش عالی است/ سیاست های دولتی عامل تعداد کاهش دانشجویان خارجی
خبر بد برای آموزش و پرورش / بحران بزرگ در راه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 12:152024-10-09اجتماعي

استفاده از ظرفیت اولیا و مربیان مصداق مردمی سازی آموزش و پرورش است


رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: حضور اولیا در مدرسه و ایفای نقش، هم سویی،هم صدایی و هم فکری با مسئولان مدرسه موجب تعالی دانش آموز می شود و قطعا مصداق مردمی سازی آموزش و پرورش است.

- استفاده از ظرفیت اولیا و مربیان مصداق مردمی سازی آموزش و پرورش است ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: حضور اولیا در مدرسه و ایفای نقش، هم سویی،هم صدایی و هم فکری با مسئولان مدرسه موجب تعالی دانش آموز می شود و قطعا مصداق مردمی سازی آموزش و پرورش است.

فضل الله بهمنی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه آموزش و پرورش به توانایی و حضور اولیا و مربیان در تربیت دانش آموزان نیازمند است، اظهار کرد: به منظور تقویت همکاری، مشارکت و افزایش نقش خانواده ها در تصمیم گیری و همچنین به منظور تحقق اهداف مدرسه، انتخابات انجمن اولیا و مربیان برگزار می شود.

رییس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای ارتقا کیفیت فعالیت مدارس، انجمن اولیا و مربیان تشکیل می شود، گفت: در ابتدای سال تحصیلی انتخاباتی با اعتبار یک ساله برگزار و اولیا دانش آموزان در این اتنخابات شرکت می کنند.


برچسب ها: آموزش و پرورش - اولیا و مربیان - چهارمحال و بختیاری - اداره کل آموزش و پرورش - انجمن اولیا و مربیان - آموزش - پرورش
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت اولیا و مربیان مصداق مردمی سازی آموزش و پرورش است

استفاده از ظرفیت اولیا و مربیان مصداق مردمی سازی آموزش و پرورش است