مطالب مرتبط:
صندوق کارآفرینی امید بوشهر بیش از 3300 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کرد
بیروت: در نتیجه حملات اسراییل ، 400 هزار نفر از لبنان به سوریه پناه برده اند
چشم امید انجمن اُتیسم همدان به استاندار جدید
بیروت: در نتیجه حملات اسراییل، 400 هزار نفر از لبنان به سوریه پناه برده اند / سه چهارم این افراد، اهالی سوریه هستند که بیشترشان از جنگ داخلی در سئریه به لبنان پناه برده بودند
چشم امید انجمن اتیسم همدان به عملکرد استاندار جدید همدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 12:352024-10-08سياسي

روزنه امید به خداوند برای کسانی که برده ابلیس هستند بسته است


وقتی یک مؤمن اعمال نیکویی انجام می دهد و با انجام این اعمال گل امید در گلستان قلبش شکفته می شود خداوند نیز به او کمک می کند تا با انجام آن اعمال این گل در قلبش روییده شود.

- وقتی یک مؤمن اعمال نیکویی انجام می دهد و با انجام این اعمال گل امید در گلستان قلبش شکفته می شود خداوند نیز به او کمک می کند تا با انجام آن اعمال این گل در قلبش روییده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان استاد حوزه علمیه اظهار داشت: به خاطر دارم در تهران، چه در مساجد و چه در هیأت ها و حتی در محرم و صفر، گویندگان آن دوران شب های شنبه را در زمینه موضوع امام زمان (عج) سخنرانی می کردند.

وی افزود: اعتقاد آنان این بود که در هر ده شب سخنرانی یک شبی مانند شب شنبه را در این زمینه سخن بگویند چرا که سخنرانی در این موضوع را دین و حق می دانستند.

مرحوم آیت الله بروجردی در یک سال سی روز از ماه مبارک رمضان را تنها درباره وجود مبارک امام عصر (عج) صحبت کردند که در آن ایام صدها روایت مهم را از کتاب های اهل سنت و شیعه در خصوص حضرت بیان کردند.

انصاریان با اشاره به آیات الهی عنوان کرد: لغت رجا به معنای امید مثبت و امل به معنای امید منفی در قرآن کریم بیان شده است.


برچسب ها: سخنرانی - حجت الاسلام والمسلمین - خداوند - در گلستان - شیخ حسین انصاریان - استاد حوزه علمیه - آیت الله بروجردی
آخرین اخبار سرویس:

روزنه امید به خداوند برای کسانی که برده ابلیس هستند بسته است

روزنه امید به خداوند برای کسانی که برده ابلیس هستند بسته است